22

وزنه برداری قهرمانی جهان | سیده الهام حسینی به رتبه شانزدهم بسنده کرد

  • کد خبر : 29308
  • 01 مهر 1398 - 17:32
وزنه برداری قهرمانی جهان | سیده الهام حسینی به رتبه شانزدهم بسنده کرد

در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان به میزبانی تایلند و در بخش زنان، سیده الهام حسینی به رتبه شانزدهم بسنده کرد. او در دسته ۷۱ کیلوگرم روی تخته رفت و سومین دختر وزنه بردار ایران بود که مسابقات خود را برگزار می‌کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ با پایان کار سیده الهام حسینی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان، اکنون ۳ نفر از ۴ وزنه بردار دختر ایران کار خود را به اتمام رسانده‌اند و تنها پریسا جهان فکریان باقی مانده است.

در مسابقات گروه A دسته ۷۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در تایلند امروز دوشنبه اول مهرماه، سیده الهام حسینی روی تخته رفت و در مجموع، با بالا بردن ۱۹۱ کیلوگرم به عنوان شانزدهمی بسنده کرد.

حسینی در حرکت اول یک‌ضرب توانست ۸۳ کیلوگرم را بالای سر ببرد اما تلاش او در حرکت دوم یک ضرب برای مهار وزنه ۹۰ کیلوگرمی ناکام بود و او نتوانست وزنه را بالای سر ببرد.

     

الهام سپس در حرکت اول دو ضرب توانست ۱۰۳ کیلوگرم را بالای سر ببرد و در حرکت دوم دو ضرب درخواست وزنه ۱۰۸ کیلوگرم را کرد و موفق شد این وزنه را نیز بالای سر ببرد اما اقدام او برای مهار وزنه ۱۱۲ کیلویی در حرکت سوم دوضرب موفق نبود.

بدین ترتیب، سیده الهام حسینی با مجموع ۱۹۱ کیلوگرم و رتبه شانزدهم کار خود را در مسابقات وزنه برداری قهرمانی زنان جهان به انتها رساند. پیش از این پوپک بسامی و ابریشم ارجمندخواه مسابقات خود را برگزار کرده بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.