17

کمرانی: ۱۰ تکواندوکار به لبنان اعزام می شوند | کیمیا علیزاده شرایط بازگشت به تیم ملی را ندارد

  • کد خبر : 35317
  • 02 دی 1398 - 13:21
کمرانی: ۱۰ تکواندوکار به لبنان اعزام می شوند | کیمیا علیزاده شرایط بازگشت به تیم ملی را ندارد

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان پس از اعلام فهرست ۱۶ نفره دعوت شدگان به اردو اعلام کرد احتمالا ۱۰ نفر از این جمع در مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان حضور خواهند داشت. کمرانی همچنین تایید کرد کیمیا علیزاده شرایط بازگشت به تیم ملی در مقطع کنونی را ندارد.

مهرو کمرانی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی تکواندو اظهار کرد: چند بازی از نظر فنی در سطح کیفی بالایی بود. بازی ناهید کیانی و مهلا مومن زاده و مسابقه آناهیتا توکلی و پریسا جوادی و چند بازی دیگر از جمله بازی‌های جالب توجه بود و به طور کلی نسبت به سال گذشته عملکرد بازیکنان از نظر فنی بهتر بود.

او درباره دعوت از ۱۶ تکواندوکار به اردوی تیم ملی گفت: زمان کمی داریم و تعدادی از نفرات ما از مسابقات کیش سهمیه کسب کرده‌اند. این فرصت را داریم که احتمالاً ۱۰ نفر را برای مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان در فهرست نهایی داشته باشیم و ریزش نهایی ما در انتخابی نهایی که اواخر بهمن برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان در ۸ وزن، می توانیم ۶ نفر را داشته باشیم و در بخش تیمی نیز شرکت خواهیم کرد اما با توجه به اینکه ۴ سهمیه دیگر هم از قبل کسب شده، این فرصت بسیار خوبی برای دختران ماست که شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست بیاورند. لیست ۱۶ نفره فعلی، فهرست نهایی است و از ۷ دی وارد اردو می‌شویم.

از چپ؛ پریسا جوادی، زهرا پوراسماعیل، زهرا شیدایی و زینب اسماعیلی در فهرست ۱۶ نفره حضور دارند. دو نفر آخر اما این فرصت را به دست نیاورده‌اند: مریم ملکوتی خواه و الهه شیدایی

کمرانی درباره برنامه‌های تیم ملی تا پایان سال اظهار کرد: درخواست کرده‌ایم که در تورنمنت ترکیه حضور داشته باشیم و تمرین مشترکی با ازبکستان برگزار کنیم و باید ببینیم این درخواست، عملی می‌شود یا خیر. مسابقات قهرمانی آسیا ۱۵ و ۱۶ اسفند برگزار می‌شود و لبنان ۱۸ اسفند میزبان تورنمنتی است که قصد داریم نفراتی را که برای کسب سهمیه روی آنها نظر داریم در تورنمنت لبنان شرکت دهیم.

او با اشاره به اینکه کیمیا علیزاده شانسی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ندارد تاکید کرد: کیمیا سرمایه تکواندوی ایران است و هر زمان که او بتواند به تیم ملی کمک کند با آغوش باز پذیرای او هستیم اما واقعیت این است که او از نظر جسمانی شرایط بازگشت در مقطع کنونی به تیم ملی را ندارد گرچه هنوز جوان است و می‌تواند در آینده نزدیک با قدرت برگردد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بازگشت کیمیا علیزاده منوط به تایید سلامت جسمانی او و سپس تمرین در بازه ای ۶ تا ۸ ماهه است تا بتواند به آمادگی بدنی ۶۰ الی ۷۰ درصدی برسد. این‌طور نیست که او آسیب دیدگی را پشت سر بگذارد و بلافاصله توان خدمت به تیم ملی را داشته باشد. من امیدوارم او در ماه‌های آینده به تدریج آماده بازگشت شود اما در حال حاضر تمرکز تیم ملی روی لیست ۱۶ نفره است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.