گلایه حمیده عباسعلی از محبت داوران به ژاپنی ها: هم خوشحالم هم ناراحت

حمیده عباسعلی در گفتگو با “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” پس از نایب قهرمانی در مرحله سوم لیگ جهانی کاراته در روتردام هلند اظهار کرد: نمی توان گفت کسی که نقره لیگ جهانی را می گیرد خوشحال نیست اما رنگ مدال همیشه برای مدال آور مهم است.

وی افزود: هدفم کسب مدال طلا در هلند بود اما با کسی مسابقه دادم که قهرمان جهان است ، نامی است و داوران شناخت بیشتری نسبت به او دارند. در هلند ، به فینال رسیدم و شکستم در فینال فقط با رای داوران بود و این می تواند راضی کننده باشد.

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: این چندمین بار است که با این حریف ژاپنی روبرو می شوم و وقتی بازی مساوی می شود رای به سود او صادر می شود و این بیش از هر چیز دیگر من را ناراحت می کند. این که شایسته طلا بودم فقط نظر من نیست و بسیاری از کسانی که مسابقه من در فینال را دیدند می گویند قهرمانی حق من بوده است.

عباسعلی با تاکید بر این که بابت کسب این مدال هم خوشحال است و هم ناراحت عنوان کرد: ناراحتی من این است که مدالم می توانست خوشرنگ تر باشد و خوشحالی ام از این است که روندی رو به رشد را طی می کنم. ما در سال 97 رویدادهای مهمی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را در رویدادهای پیش رو ارائه دهیم.