10
درباره نمایش دختر مشهدی در تاشکند

مهشید اشتری، سربلند در انتخابی المپیک

  • کد خبر : 96854
  • 30 اردیبهشت 1403 - 8:45
مهشید اشتری، سربلند در انتخابی المپیک
با وجود شکست مهشید اشتری در نیمه‌نهایی مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه و انتخابی المپیک برابر شهسواری، نباید از شایستگی او به سادگی گذر کرد.

به گزارش افرا ورزش، مهشید اشتری با وجود تلاش و شایستگی تمام نتوانست به فینال انتخابی المپیک برسد اما با وجود دو پیروزی و دو شکست، او چهره موفقی در تیم ایران بود.

روز شنبه 29 اردیبهشت در در نیمه‌نهایی مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه و انتخابی المپیک، مهشید اشتری در مسابقه‌ای “تمام ایرانی” 3 بر 4 مغلوب ندا شهسواری شد.

این مسابقه، نبردی تا پای جان بیت دو هموطن و هم‌تیمی بود. هر دو پینگ‌پنگ باز در هفت گیم جانانه جنگیدند و فاصله امتیازات با یکدیگر، اغلب ناچیز و میلی‌متری بود.

با این توصیف می‌توان مدعی بود مهشید اشتری برای رسیدن به فینال و آزمایش بخت خود برای حضور در المپیک پاریس، چیزی کمتر از کاپیتان ندا شهسواری نداشت.

در دور گروهی نیز اشتری صاحب دو پیروزی باارزش شد و البته یک مسابقه را به “سروناز میرقدیرووآ” پینگ‌پنگ باز قزاق باخت. مجموع عملکرد اشتری در تاشکند، حاکی از رشد و قابل اتکا بودن او داشت.

مهشید اشتری پس از این رقابت، شانس بزرگی برای تنیس روی میز ایران در راه حضور در المپیک 2028 لوس آنجلس ایجاد می‌کند. او تنها 24 سال دارد و در زمان المپیک آینده، یک ملی‌پوش پخته است.

فراموش نکنیم که ندا شهسواری در حالی به فینال انتخابی المپیک رسید که 38 سال داشت و این به معنای فرصت‌های بزرگ ‌باقی‌مانده برای مهشید اشتری و البته دیگر دختران جوان و جویای نام تنیس روی میز ایران است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.