13
والیبال زنان باشگاه‌های آسیا

سایپا ۳ ژتیسو قزاقستان صفر | صعود والیبالیست‌ها به نیمه نهایی

  • کد خبر : 68881
  • 12 مهر 1400 - 17:13
سایپا ۳ ژتیسو قزاقستان صفر | صعود والیبالیست‌ها به نیمه نهایی
سایپا با پیروزی برابر ژتیسو قزاقستان به نیمه نهایی والیبال زنان باشگاه‌های آسیا رسید تا برای نخستین بار یک تیم ایرانی به جمع ۴ تیم باشگاهی آسیا صعود کند.

به گزارش دختران قهرمان؛ رقابت‌های والیبال زنان باشگاه‌های آسیا امروز در مرحله حذفی ادامه یافت و سایپا در تایلند برابر تیم ژتیسو قزاقستان به میدان رفت و موفق شد حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهد.

این پیروزی به تیم مریم هاشمی کمک کرد تا به نیمه نهایی تورنمنت برسد آن هم پس از ۲ شکست برابر سوپریم چونبوری تایلند و آلتای قزاقستان و یک پیروزی برابر ربیسکو فیلیپین در دور گروهی.

نارنجی‌پوشان در این دیدار گرچه در ۳ ست پیاپی پیروز شدند اما این پیروزی برای آن‌ها ساده به دست نیامد و حریف در هر ۳ ست، نزدیک به سایپا و مدعی پیروزی ظاهر شد.

با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ حاکی از رقابت نزدیک دو تیم بود که با تیزهوشی دختران والیبالیست ایران به سود ایران پایان یافت تا سایپا دومین پیروزی در چهارمین مسابقه‌اش در ناخون راچاسیما را جشن بگیرد.

فردا (سه‌شنبه) تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا استراحت دارند و مرحله نیمه‌نهایی و نهایی این مسابقات روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ مهرماه پیگیری خواهد شد.

مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا امسال بدون حضور تیم‌های شرق قاره، با شرکت ۷ تیم برگزار می‌شود که این ۷ تیم از ۴ کشور در تورنمنت حضور دارند. محدودیت‌های کرونا سبب کاهش مشارکت کشورها در والیبال باشگاه‌های آسیا شده است.

تاکنون ۲۰ دوره این رقابت‌ها پیگیری شده است و نمایندگان ۵ کشور چین (۸ دوره)، تایلند (۶ دوره)، ژاپن (۳ دوره)، قزاقستان (۲ دوره) و کره جنوبی (یک دوره) به مقام قهرمانی دست یافتند.

مهسا صابری، پوران زارع، مونا آشفته، مهسا صابری، مهسا کدخدا، سودابه باقرپور، شبنم علیخانی (کاپیتان)، نگار کیانی، مهدیه خواجه‌کلایی، ریحانه داورپناه، فرزانه زارعی، حانیه محتشمی پور، غزاله نجاتی و زهرا بخشی بازیکنان سایپا در این رقابت‌ها هستند.

مریم السادات هاشمی (سرمربی)، شهرزاد ریاضی و مریم مطلبی (کمک مربی)، لیلا داوودآبادی (سرپرست) و مهدیه فراهانی (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی این تیم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.