18

کیهانی: نگاه فدراسیون دو و میدانی جنسیتی نیست/ سپیده توکلی در 2 ماده مسابقه می دهد

  • کد خبر : 2868
  • 21 فروردین 1397 - 16:55
کیهانی: نگاه فدراسیون دو و میدانی جنسیتی نیست/ سپیده توکلی در 2 ماده مسابقه می دهد

رییس فدراسیون دوومیدانی با بیان این که سپیده توکلی یکی از شانس های اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا است گفت: اگر حضور سپیده توکلی در بازی‌ها قطعی شود در هر دو ماده هفتگانه و پرش ارتفاع مسابقه خواهد داد اما حضور هیچ کس در بازی‌های آسیایی جاکارتا قطعی نیست

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، ، مجید کیهانی درباره پیش بینی نسبت به کسب مدال در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: «ما در نشستی با وزارت ورزش و جوانان پیش‌بینی کسب سه مدال (یک طلا، یک نقره و یک برنز) را داده‌ایم. این چیزی است که گفته ایم، اما ممکن است که نتایج بهتری نیز کسب شود.»

رییس فدراسیون دوومیدانی افزود: «در جاکارتا نه من و نه فدراسیون هیچ نگاه جنسیتی نخواهیم داشت. هر فردی که شایسته حضور در این بازی‌ها باشد دعوت می‌شود. ما در مجموع به ۹ ورزشکار رسیدیم که یک خانم هم به جمع آنها ‌اضافه شده است که ۱۰ نفر شده‌اند. البته نظر ما روی ۱۲ نفر است، اما سهمیه‌ای که کمیته ملی المپیک گرفته‌ایم تیم 16 نفره است که گذر زمان تعداد را مشخص خواهد کرد. مربی تیم ممکن است نظراتی نسبت به دیگر ورزشکاران داشته باشد ولی قطعا تعداد تیم از ۱۶ نفر بیشتر نخواهد بود. بستگی دارد که در دو ، سه ماه منتهی به مسابقات چطور پیش برویم.»

مجید کیهانی در پاسخ به این سوال که سپیده توکلی در کدام ماده در بازی‌های آسیایی حضور خواهد داشت، گفت‌:« هنوز چیزی مشخص نیست. باید رکوردگیری صورت گیرد. یکی از شانس های خانم‌های ما سپیده توکلی است. فعلا او را به عنوان هفتگانه کار می شناسیم اما در پرش ارتفاع نیز مهارت دارد. اگر حضور او در بازی‌ها قطعی شود در هر دو ماده هفتگانه و پرش ارتفاع مسابقه خواهد داد اما حضور هیچ کس در بازی‌های آسیایی جاکارتا قطعی نیست.»

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.