20

اردوی تیم ملی جوانان در تایلند ؛ 5 بازی تدارکاتی در انتظار دختران والیبالیست

  • کد خبر : 3175
  • 27 فروردین 1397 - 21:23
اردوی تیم ملی جوانان در تایلند ؛ 5 بازی تدارکاتی در انتظار دختران والیبالیست

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران به زودی عازم تایلند می شود تا پیش از مسابقات والیبال جوانان آسیا چند بازی تدارکاتی در این کشور که آب و هوایی شبیه به ویتنام ، میزبان مسابقات قهرمانی آسیا دارد ترتیب دهد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ دختران والیبالیست ایران در رده سنی جوانان باید از 20 خرداد ماه کار خود را در مسابقات والیبال جوانان دختر آسیا در باک نین ویتنام آغاز کنند و آماده سازی برای حضور قابل قبول در این مسابقات ، دغدغه این روزهای کادر فنی است.

به عنوان یک چالش ، اعظم عیدی سرمربی تیم ملی جوانان نگران وفق دادن بازیکنانش با شرایط آب و هوایی جنوب شرق آسیا است و همین موضوع بهانه ای شده که تیم ملی جوانان برای یک اردوی تدارکاتی و چند مسابقه دوستانه راهی تایلند شود که از نظر آب و هوایی ، مشابه ویتنام است.

بر این اساس ملی پوشان والیبالیست جوان از 29 فروردین وارد اردوی پانزدهم تیم ملی جوانان می شوند و اکنون از فهرست اردوهای آغازین تیم ملی جوانان ، 18 بازیکن در اردو حضور دارند که 16 نفر آن ها به اردوی تایلند اعزام می شوند. اعزام تیم ملی جوانان به تایلند دوم اردیهبشت است و قرار است ملی پوشان در 5 بازی تدارکاتی در این کشور به میدان بروند.

رقیه جهانی، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، فریماه عرب چوبدار، آیتک سلامت، فاطمه صبوری، مونا آشفته، الهه حلاج، اسما سعیدی، بهار بهرامی نیا، هانیه مهدیزاده، زهرا خان محمدی، مهرنوش سالاری، زهرا کریمی، عسل رضایی، مریم حبیبی و الهه سادات موسوی 18 بازیکن شرکت کننده در این اردو هستند

الهام یافتیان به عنوان سرپرست، اعظم عیدی (سرمربی)، ابراهیم وادی (مشاور فنی)، عباس علی‌اصغرپور (تمرین دهنده) و سرگل علیزاده به عنوان مربی کادر فنی تیم ملی جوانان را تشکیل می دهند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم دور مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا با تیم‌های استرالیا، ماکائو و هنگ کنگ هم‌گروه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.