13

بازگشت مغضوبین به تیم ملی والیبال بانوان؟

  • کد خبر : 4013
  • 17 اردیبهشت 1397 - 13:24
بازگشت مغضوبین به تیم ملی والیبال بانوان؟

به نظر می رسد برخی از بازیکنان کنار گذاشته شده تیم ملی والیبال زنان به تدریج در حال بازگشت به تیم ملی هستند. ظاهرا این بخشی از پروژه بازگشت مغضوبین به تیم ملی بانوان بر اساس قولی است که صدیقه کعبی زاده نایب رئیس جدید فدراسیون والیبال داده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports؛ در یک سال گذشته بازیکنان زیادی از تیم ملی والیبال بانوان ایران کنار گذاشته شدند. دلایل بیان شده برای کنار گذاشته شدن این بازیکنان به طور عمده ، سن بالا و  مسائل انضباطی بود.

شکوفه صفری یکی از این بازیکنان بود که به دلیل سن بالا از ترکیب کنار گذاشته شد‌ه بود. این بازیکن بعد از کنار گذاشته شدن سکوت کرد و بعد از نتایج ضعیف تیم ملی در رقابت های آسیایی اعلام کرد که کادر وقت تیم ملی نسبت به او و برخی از بازیکنان جبهه گیری داشتند و او با ۲۸ سال بازیکن پا به سن گذاشته نیست.

همان لفظی که سرمربی تیم ملی درباره صفری و برخی از بازیکنان استفاده کرده بود. نگین شیرتری هم به دلیل اینکه گفته می شد برای حضور در ترکیب تیم ملی تمارض به مصدومیت کرده و  در بازی تیم ملی حاضر نشده بود یک سال محروم شد. موضوعی که با وجود تاکید شیرتری مبنی بر این که پزشکان می توانند مصدومیت وی را تایید کنند هرگز بررسی و پیگیری نشد.

در آن مقطع زمانی بازیکنان تیم ملی یکی پس از دیگری از تیم کنار گذاشته شدند اما بعد از تغییر ریاست فدراسیون و انتخاب صدیقه کعبی زاده به سمت نایب رئیسی فدراسیون ، او تلاش کرد بازیکنانی که در دوره گذشته مورد غضب واقع شدند را به تیم ملی برگرداند.

مائده برهانی و زینب گیوه هم از جمله بازیکنانی بودند که در چند هفته گذشته دوباره به تیم ملی ملحق شدند. اکنون شنیده می شود نگین شیرتری و شکوفه صفری هم به زودی به تیم ملی اضافه خواهند شد. آیا با بازگشت مغضوبین به تیم ملی والیبال بانوان ، چهره جدیدی از تیم ملی خواهیم دید؟

**شبنم روحی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.