13

شعبانیان: نگران کم تجربگی بازیکنانم بودم/ استرالیا رقیب سختی است

  • کد خبر : 4731
  • 31 اردیبهشت 1397 - 15:53
شعبانیان: نگران کم تجربگی بازیکنانم بودم/ استرالیا رقیب سختی است

سرمربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران بعد از پیروزی تیم ملی در برابر نیوزلند گفت: قبل از بازی نگران بودم تجربه کم بازیکنان باعث استرس در آن ها شود اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و ما توانستیم برنده بازی باشیم.

میترا شعبانیان در گفتگو با IWsports  پس از پیروزی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا برابر نیوزیلند گفت: من قبل از بازی برد را پیش بینی می کردم اما نگران این بودم که چون اولین بازی رسمی این بازیکنان است و تجربه ندارند مشکلی پیش بیاید. نگران بودم که آن ها دچار استرس شوند و نتوانند کار خودشان را درست انجام بدهند.

شعبانیان درباره بازی برابر نیوزلند گفت: خوشبختانه بازیکنان از نظر روحی خیلی خوب بودند. ما با آن ها حرف زدیم و تیم حریف را هم آنالیز کرده بودیم. خیلی خوشحالم که آن چه که از بازیکنان می خواستم در زمین انجام دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران درباره بازی بعدی تیم ملی برابر استرالیا نیز گفت: بازی بعدی خیلی سخت تر است. تیم استرالیا نسبت به سال های دیگر بهتر شده و رقیب جدی است. بعد از بازی اول می خواهیم تمرکزمان را روی دیدار با استرالیا بگذاریم.

او ادامه داد: تلاش ما این است که به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم چرا که در این صورت در دور بعد بازی آسان تری داریم. بازی ها در چهارگروه برگزار می شود و دو تیم به مرحله دوم صعود می کنند.

شعبانیان در پایان گفت: با وجود اینکه سالن تمرینی بازیکنان خوب نیست اما همه آن ها شرایط خوبی دارند و به وضعیت عادت کرده اند. امیدوارم تیم ملی در بازی های بعدی نیز نتایج خوبی را کسب کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.