16

بالاخره رکورد ملی توکلی ثبت شد

  • کد خبر : 4898
  • 02 خرداد 1397 - 17:01
بالاخره رکورد ملی توکلی ثبت شد

در حالی که سخنگوی فدراسیون دوومیدانی مخالف ثبت رکورد پرش ارتفاع سپیده توکلی بود، اما نایب رییس بانوان فدراسیون اعلام کرد که این رکورد ثبت می شودو خطایی رخ نداده است.

به گزارش IWsports،  ایسنا نوشت: پریسا بهزادی، نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی، در مورد ثبت رکورد سپیده توکلی در ماده پرش ارتفاع، اظهار کرد: با نظر شورای هیات ژوری، سازمان تیم‌های ملی و کمیته‌ مسابقات که شامل مسئول کمیته‌، رای سر داور بود، رکورد ۱.۸۴ سپیده توکلی ثبت شد.

وی افزود: خودم هنگام مسابقه بودم و خطایی رخ نداد بنابراین هیات ژوری اکنون این رکورد را پذیرفت.

سپیده توکلی در مرحله دوم رقابت‌های لیگ طلایی دوومیدانی در ماده پرش ارتفاع از روی مانع ۱.۸۴ پرید تا رکوردشکنی کند. او از مانع گذشت و سرداور پرچم صحیح را بالا برد. اما  بعد از موافقت سرداور میله به زمین افتاد. در این شرایط این رکورد مورد موافقت قرار نگرفت که با اعتراض توکلی مواجه شد و قرار شد که هیات ژوری در این خصوص تصمیم بگیرد.

بعد از آن در روز گذشته (سه‌شنبه) هم این رکورد ثبت نشد و مسئولان فدراسیون هر کدام نظری در خصوص ثبت این رکورد ارائه کردند.

سپیده توکلی پیش از این در رقابت‌های اینچئون در پرش ارتفاع رکورد ۱.۸۳ را ثبت کرده بود و اکنون توانست در رقابت های مرحله دوم لیگ طلایی این رکورد را به ۱.۸۴ ارتقا دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.