12

تورنمنت تکواندو کره جنوبی/ شیدایی در یک قدمی مدال حذف شد

  • کد خبر : 7422
  • 30 تیر 1397 - 12:53
تورنمنت تکواندو کره جنوبی/ شیدایی در یک قدمی مدال حذف شد

شیدایی نماینده وزن 62- کیلوگرم کشورمان در دومین مبارزه خود نتیجه را واگذار کرد و در یک قدمی کسب مدال از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه – 27 تیرماه با حضور 1134 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و روز دوشنبه – یکم مردادماه به پایان می‌رسد.

زهرا شیدایی تکواندوکار وزن 62- کیلوگرم پنجمین نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بود که توانست در گام نخست «یوزونو تسوچیا» از ژاپن را در پایان راند دوم با نتیجه 27 بر 4 مغلوب خود کند و راهی مرحله بعد شود.

زهرا در مرحله‌ یک‌چهارم برابر «تی خیم باک» نماینده ویتنام قرار گرفت که در پایان دیداری حساس و در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و در یک قدمی سکو از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.