13

الهه احمدی: قول مدال نمی دهم/ حضور مسئولان باعث امیدواری ورزشکاران است

  • کد خبر : 7916
  • 09 مرداد 1397 - 22:14
الهه احمدی: قول مدال نمی دهم/ حضور مسئولان باعث امیدواری ورزشکاران است

تیرانداز تیم ملی بانوان ایران گفت: حضور مسئولان و شخصیت های عالی رتبه سیاسی کشور در کنار ورزشکاران باعث امیدواری می شود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”  و به نقل از ایسنا؛ الهه احمدی، قهرمان تیراندازی ایران درباره برگزاری مراسم بدرقه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: این‌گونه مراسم‌ها همیشه خوب بوده و همین که شخصیت‌های سیاسی و عالی‌ رتبه کشور حضور داشتند، باعث امیدواری است. ورزشکاران با دیدن مسئولان احساس می‌کنند که در کنار سختی‌ها همواره مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

احمدی درباره حضور پرتعداد بانوان ورزشکار در کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز اظهار کرد: واقعا از حضور پرتعداد بانوان بسیار خوشحالم و مطمئناً تاثیرات آن را در ورزش کشور در سال‌های بعد خواهیم دید. همان‌گونه که در کار و دانشگاه بانوان گوی سبقت را از آقایان برده‌اند، در ورزش نیز امیدوارم شاهد این مساله باشیم.

او درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج تیراندازی در بازی‌های آسیایی گفت: من قول مدال نمی‌دهم چرا که در تیراندازی و در قاره آسیا کار بسیار سخت است. قبول دارم که انتظارات از ما بالاست اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.