19

روز اول پومسه قهرمانی آسیا ؛ مدال نقره مرجان سلحشوری / نبوی در پاراتکواندو برنز گرفت

  • کد خبر : 4939
  • 03 خرداد 1397 - 15:54
روز اول پومسه قهرمانی آسیا ؛ مدال نقره مرجان سلحشوری / نبوی در پاراتکواندو برنز گرفت

پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا در ویتنام در حالی آغاز شد که مرجان سلحشوری با کسب نشان نقره اولین مدال ایران در این مسابقات را کسب کرد و در بخش پارا تکواندو تنها نماینده ایران ، سیده مهتاب نبوی مدال برنز کسب کرد.

به گزارش IWSports  ؛ پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا 2018 از صبح پنج شنبه 3 خردادماه در سالن «پوتوا» شهر هوشمینه ویتنام آغاز شد و در آغاز این مسابقات ، مرجان سلحشوری ایران را روی سکو برد.

در پایان رقابت‌های بخش انفرادی رده سنی 18 تا 30 سال زنان، مرجان سلحشوری موفق شد با کسب 8/30 امتیاز عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد. نماینده کره‌جنوبی با 8/45 امتیاز مدال طلا کسب کرد و نماینده چین تایپه نیز با 8/26 امتیاز سوم شد. هدایت تیم زنان بر عهده «فاطمه اسدپور» به عنوان سرمربی است.

در مسابقات پاراتکواندو نیز که با حضور 120 هوگوپوش از 28 کشور برگزار می شود مهتاب نبوی تنها دختر پاراتکواندوکار کشورمان در تیم اعزامی با توجه به اینکه در وزن 49- کیلوگرم (K41) شرکت کننده ای حضور نداشت، مهتاب در دو کلاس بالاتر مبارزه کرد. او در دیدار با نماینده هندوستان نتیجه را 29 بر 9 واگذار کرد و در نخستین حضورش در رویداد آسیایی موفق شد بر سکوی سومی بایستد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.