15

والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 2 ویتنام 3 / امان از ست پنجم

  • کد خبر : 5729
  • 26 خرداد 1397 - 21:07
والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 2 ویتنام 3 / امان از ست پنجم

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران باز هم در رالی ست پنجم در مسابقات جوانان آسیا در ویتنام ، برابر تیم میزبان بازنده شد تا فرصت ارتقای رتبه قطعی خود در ادوار مسابقات والیبال جوانان دختر آسیا را از دست بدهد و آخرین هدف خود را در کسب رتبه هفتم در پیش رو ببیند.

به گزارش IWSports ؛ پس از این که تیم ملی والیبال جوانان در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی برابر ژاپن 3 بر صفر شکست خورد به جدول کسب رتبه های پنجم تا هشتم آمد تا بخت خود را برای کسب بهترین رتبه والیبال ایران در ادوار مسابقات جوانان دختر آسیا آزمایش کند.

ویتنام حریف ایران در مسابقه این مرحله بود و این بار نیز همانند بازی با استرالیا کار به ست پنجم کشید و ایران باز هم در ست پنجم ، همانند بازی مرحله گروهی با استرالیا بازنده شد. ایران در ابتدا با ترکیب مونا آشفته،زهراصالحی، فاطمه عنایت، الهه حلاج، رقیه جهانی و آیتک سلامت دیدار خود را آغاز کرد.

ایران ست اول را با امتیاز 25 بر 19 به سود خود پایان داد اما موتور ویتنام از ست دوم روشن شد و آن ها توانستند با امتیازات 25 بر 14 و سپس 25 بر 18 ست دو و سوم را سود خود پایان دادند و در آستانه شکست دادن ایران قرار بگیرند.

در ست چهارم ، ایران توانست 25 بر 18 پیروز شود و سرنوشت بازی را به ست پنجم بکشاند اما این رالی برای ایران خوش یمن نبود. رقابت نفس گیر دو تیم در ست پنجم تا امتیاز 13 پایاپای پیش رفت اما ویتنام 2 امتیاز آخر را از آن خود کرد و برنده شد.

بدین ترتیب ایران در آخرین مسابقه خود در این رقابت ها برای کسب عنوان هفتم آسیا با قزاقستان روبرو می شود و اگر پیروز شود بهترین رتبه خود را در مسابقات جوانان آسیا به دست آورده است و اگر بازنده شود عنوان هشتم سال 2012 را تکرار کرده است.

کسب مقام نهم در سال 2010 در ویتنام ، مقام هشتم در سال 2012 در تایلند، مقام دوازدهم در سال 2014 در چین تایپه و مقام نهم در سال 2016 در تایلند ، کارنامه تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در سطح قاره آسیا است

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.