16

فاطمه شریف: حقم را از مشکی پوشان می‌گیرم/ مشکی پوشان منحل می‌شود؟

  • کد خبر : 6489
  • 17 تیر 1397 - 12:42
فاطمه شریف: حقم را از مشکی پوشان می‌گیرم/ مشکی پوشان منحل می‌شود؟

تیم مشکی پوشان مشهد که در یک سال حضور خود در لیگ برتر جایگاه قابل قبولی را کسب کرده بود، حالا با خطر انحلال روبرواست فاطمه شریف سرمربی فصل گذشته این تیم که هنوز مبلغ قرارداد خود را کامل دریافت نکرده از پیگیری حقوق‌اش از طریق مراجع قانونی خبر داد.

به گزارش “آی دبلیواسپورتس”تیم بحران زده مشکی پوشان ، نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان حال و روز خوشی ندارد. مشکی پوشان فصل گذشته با تمام بضاعتی که داشت تیم های بزرگ و مدعی را آزار می‌داد و در اولین دوره حضور خود توانست جایگاه چهارم جدول رده بندی را از آن خود کند.

بازیکنان تیم مشکی پوشان در لیگ 96 ،  اغلب بومی بودند اما از آن تیم یک دست که اگر حمایت می‌شد شاید یکی از مدعیان به شمار می‌آمد، تنها یک نام باقی مانده است. مشکی پوشان، اکنون نه تنها حمایت نشده بلکه با بی مهری نیز مواجه شده است و روزگار تیره و تاری بر اقبال این تیم مشهدی سایه افکنده است. اکنون سوال اساسی این است که مشکی پوشان منحل می‌شود؟

باشگاه مشکی پوشان  که علاوه بر فوتسال در رشته های دیگر تیمداری کرده بود حالا حتی برای تیمداری در بخش فوتبال مردان نیز با ابهام روبرو است، اکثر بازیکنان فوتسال بانوان که فصل خوبی را پشت سرگذاشته بودند بعد از بی کفایتی مدیران و مسئولین شهری و تعلل در حفظ بازیکنان هر کدام راهی شهر و استان دیگری شدند.

فاطمه شریف ، سرمربی جوان و موفق فصل گذشته مشکی پوشان در گفت‌وگو با “آی دبلیواسپورتس” در خصوص شرایط این تیم می‌گوید: در فروردین ماه امسال جلسه‌ای در باشگاه مشکی‌پوشان با حضور محمدرضا عباسی و خداد عزیزی برگزار شد و برآورد هزینه‌هایی که نیاز بود را مطرح کردیم و قرار بر این شد 2 ملی پوش دیگر به تیم اضافه شوند و هدفمان قرار گرفتن در بین 3 تیم اول لیگ امسال بود اما همه چیز در حد همان جلسه باقی ماند.

حق و حقوق ام را از راه قانونی می‌گیرم

متاسفانه با وجود موافقتی که در آن جلسه شد، مدیران مشکی‌پوشان دیگر پاسخگو نبودند و حتی ۴۰ درصد از قرارداد فصل گذشته من و سایر اعضای کادرفنی و ۲۵ تا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت نکردند.  اگر این بی توجهی ادامه پیدا کند من از مراجع قانونی حق و حقوقم را پیگیری می‌کنم و کوتاه نخواهم آمد.

اعلام آمادگی سرپرست مشکی پوشان در تیم‌داری

در 2 هفته گذشته اعلام شد که شهرداری و شورای شهر مشهد از مشکی‌پوشان حمایت خواهند کرد و قرار شد که باشگاه مشکی‌پوشان در فوتبال و در بخش مردان تیم‌داری کند. همزمان با انتصاب حسینی به عنوان سرپرست مدیر‌عاملی باشگاه مشکی‌پوشان، تصمیم گرفتند که در فوتسال بانوان هم تیمی با یک اسم و اسپانسر دیگر تشکیل شود، اما من با تیم دیگری قرارداد بستم‌.

تیم باتعصب و فنی را متلاشی کردند

هنوز نیز تکلیف تیم مشخص نیست خیلی از بازیکنان خوب و ملی پوشان جوانان نیز از مشکی پوشان جدا شدند. تیم خوبی داشتیم و همه با غیرت و متعصب به میدان می‌رفتیم. دوست داشتم مانند فصل قبل در شهر خودم و کنار خانواده ام فعالیتم را ادامه دهم که این فرصت از ما گرفته شد.

بر اساس توافقی که با تیم نگین شبنم تهران داشته ام در این فصل به عنوان بازیکن و مربی در این تیم فعالیت دارم.

نتیجه‌گیری دور از انتظار بدون ریالی پاداش

در فصل قبل زمانی که قرار داد بسته شد از من خواستند تیم فقط سقوط نکند، اما با وجود بی تجربگی بسیاری از بازیکنان در لیگ برتر، چهارم شدیم. با وجود این نتیجه درخشان ، در هیچ مسابقه ای به ما پاداشی پرداخت نشد.

اعزام تیم فوتسال جوانان به المپیک منتفی است

در حال حاضر اعزام ما به المپیک جوانان منتفی است، زیرا از هر کشوری یک جنسیت بایستی شرکت کند و از آنحایی که در کشور ما مردان در اولویت هستند، آنها اعزام می‌شوند و کاری کردند که انتظارش را داشتیم‌.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.