22

زینال زاده و رفیعی ؛ مربیان برتر بانوان ووشوی ایران در سال 96

  • کد خبر : 2180
  • 29 اسفند 1396 - 8:40
زینال زاده و رفیعی ؛ مربیان برتر بانوان ووشوی ایران در سال 96

فدراسیون ووشو فهرست مربیان برتر ووشوی کشور را در سال 96 رد دو بخش مردان و زنان اعلام کرد که بر این اساس در بخش زنان مربیانی از استان های البرز و اصفهان در صدر بخش ساندا و تالو قرار گرفته اند.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS”  فدراسیون ووشو پس از بررسی عملکرد مربیان در سال 96، اسامی برترین ها را اعلام کرد که در بخش زنان در تالو یک مربی از استان اصفهان و در بخش ساندا یک مربی از استان البرز به عنوان مربیان منتخب سال معرفی شده اند.

بر این اساس در بخش ساندا خدیجه زینال زاده از اسنان البرز عنوان مربی سال را به دست آورده است. الهه منصوریان ووشوکاران برجسته تیم ملی کشورمان به دلیل خدماتش در بخش مربیگری در جایگاه دوم قرار گرفته و یلدا حاجی قهرمانی از اردبیل سوم شده است.

در بخش اجرای فرم یا تالو نیز الهه رفیعی از اصفهان در صدر قرار گرفته است. اصفهان به نوعی قطب تالوی کشور به شمار می رود. الهام صادقی از تهران و از مربیان خوشنام ایران و مربی تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر 96 به عنوان دومین مربی معرفی شده و سودابه جاوید از تهران سومین مربی است.

گفتنی است سال 96 برای ووشوی زنان ایران سال پرباری بود و نمایندگان ایران در مسابقات جهانی روسیه درخشیدند. در لیگ برتر ووشوی زنان ایران در سال 96 نیز تیم های دانشگاه آزاد ، پیام نور ایذه و سپاهان اصفهان اول تا سوم شدند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.