4
بازی‌های آسیایی هانگژو

حسرت طلا به دل الهه منصوریان ماند

  • کد خبر : 93904
  • 06 مهر 1402 - 6:16
حسرت طلا به دل الهه منصوریان ماند
الهه منصوریان در فینال ووشو زنان بازی‌های آسیایی هانگژو مغلوب شد و به نقره رسید. این برای سومین بار است که او در فینال دست‌خالی می‌ماند.

به گزارش افرا ورزش، در روز پنجم از مسابقات ووشو زنان در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، امروز پنج شنبه ششم مهر الهه منصوریان در وزن۵۲ کیلوگرم زنان به نشان نقره رسید.

 چهره پرافتخار ووشو ایران صبح امروز در دیدار نهایی وزن خود به دیدار یوئی یائو لی از چین رفت و دو بر صفر برابر این چینی قدرتمند تن به شکست داد.

این باخت به معنای نایب‌قهرمانی او و مدال نقره در بازی‌های آسیایی هانگژو بود و تلاش الهه منصوریان برای شکستن طلسم کسب طلا در ادوار بازی‌های آسیایی به نتیجه نرسید.

الهه منصوریان برای سومین بار متوالی بود که به فینال بازی‌های آسیایی می‌رسید اما سرنوشت دو دوره گذشته باز هم برای او تکرار شد و سومین نقره متوالی از این مسابقات، سهم الهه شد.

اشک، بار دیگر همراه او در بازی‌های آسیایی بود. منصوریان که همه هدفش را طلای این مسابقات قرار داده بود با شکست در فینال هم در پایان مسابقه و هم روی سکو، متأثر و غمگین بود و اشک ریخت.

منصوریان پیش از این الینا چائوداری از نپال  را با ضربه‌فنی شکست داده و در یک‌چهارم نهایی نیز برابر سامرین التاف پاکستانی و در نیمه‌نهایی برابر تاریسا دیا فلورنتینا از اندونزی به برتری رسیده بود.

باید منتظر ماند و دید که آیا الهه منصوریان برای یک حضور دیگر در این مسابقات و آزمایش کردن شانس برای کسب طلا در چهار سال آینده اقدام می‌کند یا هانگژو، آخرین حضورش در بازی‌های آسیایی بوده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.