7
بازی‌های آسیایی هانگژو

الناز رکابی در جایگاه هفتم سنگ نوردی قرار گرفت

  • کد خبر : 94378
  • 15 مهر 1402 - 7:15
الناز رکابی در جایگاه هفتم سنگ نوردی قرار گرفت
 الناز رکابی سنگ نورد ایرانی در بازی‌های آسیایی هانگژو با لغو برگزاری فینال، در پایان رقابت خود در جایگاه هفتم قرار گرفت.

به گزارش افرا ورزش، در ادامه بازی‌های آسیایی هانگژو، امروز شنبه پانزدهم مهرماه مسابقات مرحله نیمه‌نهایی سنگ نوردی زنان با حضور الناز رکابی برگزار شد.

در آغاز مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سنگ‌نوردی در ماده بولدرینگ، این رقابت در سه مسیر برگزار شد که ملی پوش کشورمان در مسیر اول چهار گره را لمس کرد. او این مسیر را در همان گام اول با ۲۵ امتیاز کامل به پایان رساند. او تنها نفری بود که در همان بار اول موفق به طی مسیر شد.

او در اقدام دوم پنج بار تلاش کرد و ۴.۹ امتیاز گرفت و در مرحله سوم با کسب ۷.۹ امتیاز و مجموع ۳۹.۶ پوئن به کار خود پایان داد تا در میان ۲۰ نفر حاضر، در رده هشتم قرار بگیرد.

رکابی سپس با کسب رتبه هفتم در مرحله نیمه‌نهایی ماده «لید»، به همراه ۷ سنگ‌نورد دیگر راهی مرحله نهایی این ماده در بازی‌های آسیایی «هانگژو» شد اما اتفاقی خاص، اوضاع را تغییر داد.

در حالی که الناز رکابی با قرار گرفتن در جمع هشت سنگنورد برتر قرار گرفت و قرار بود در جمع این نفرات فینال را برگزار کند، به دلیل شرایط نامساعد جوی در هانگژو، این  رقابت لغو شد.

با نظر برگزارکنندگان، نتایج مرحله نیمه نهایی به عنوان نتایج رسمی پایانی در نظر گرفته شد تا الناز رکابی با رتبه هفتم به کار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو خاتمه بخشد.

این سنگ نورد برای دومین بار در بازی‌های آسیایی شرکت داشت.

فیلم بارش باران در هانگژو و لغو مسابقه رکابی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.