6
بازی‌های آسیایی هانگژو

آخرین مدال کاروان ایران، به نام بهمنیار و به رنگ برنز

  • کد خبر : 94387
  • 16 مهر 1402 - 7:02
آخرین مدال کاروان ایران، به نام بهمنیار و به رنگ برنز
سارا بهمنیار آخرین نماینده ورزش ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو، در پایان رقابت کاراته در وزن منهای ۵۰ کیلو به مدال برنز رسید.

به گزارش افرا ورزش، روز پایانی بازی‌های آسیایی هانگژو امروز یکشنبه ۱۶ مهر با برگزاری رقابت سارا بهمنیار، آخرین نماینده کاروان ایران در این رقابت‌ها در کاراته زنان همراه بود.

سارا بهمنیار به‌عنوان چهارمین و آخرین عضو تیم ملی کاراته زنان، امروز در دسته منهای ۵۰ کیلوگرم روی تاتامی رفت و حاصل تلاش این ملی‌پوش گیلانی، مدال برنز بود.

او در حالی با مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد که در نیمه نهایی با یک امتیاز اختلاف بازنده شد و شایسته کسب مدالی خوشرنگ تر و طلا بود.

از سوی دیگر، چشم‌ها از این نظر به بهمنیار دوخته شده بود که تیم زنان ایران در هانگژو مدال طلایی کسب نکرده بود و بهمنیار آخرین امید کاروان ایران برای کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی هانگژو به شمار می‌رفت.

سارا پس از استراحت در دور نخست در اولین مبارزه خود برابر “چاندران شامالارانی” از مالزی قرار گرفت و با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز شد.

وی در دومین مبارزه امروز خود برابر “سری پیا چون” از کامبوج قرار گرفت و در پایان ۸ بر صفر و در زمانی زیر ۳ دقیقه پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

دختر اهل آستانه اشرفیه در دیدار نیمه نهایی کومیته بازی‌های آسیایی برابر “مولدیر ژانگ بیربای” از قزاقستان قرار گرفت و ۵ بر ۴ شکست خورد و از راهیابی به فینال باز ماند.

در مسابقه رده‌بندی، “میهو میاهارا” از ژاپن و قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱، حریف کاراته کای ایرانی بود که این مسابقه نزدیک و نفس‌گیر، در پایان با نتیجه ۶ بر ۵ به سود نماینده کاراته زنان ایران پایان یافت.

بدین ترتیب سارا بهمنیار در نخستین حضورش در بازی‌های آسیایی صاحب نشان برنز شد. این مدال به معنای یازدهمین مدال برنز تیم زنان ایران در هانگژو بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.