4
سنگ‌نوردی کاپ آسیا

برنز ریاض، تداوم امید الناز رکابی برای المپیک

  • کد خبر : 95251
  • 27 آذر 1402 - 8:16
برنز ریاض، تداوم امید الناز رکابی برای المپیک
الناز رکابی با رتبه سوم و مدال برنز به کار خود در مسابقات سنگ‌نوردی کاپ آسیا در عربستان پایان داد. او اکنون به حضور در المپیک امیدوارتر است.

به گزارش افرا ورزش، رقابت‌های فینال سنگ‌نوردی کاپ آسیا در ماده بلدرینگ، به میزبانی «ریاض» عربستان در بخش زنان برگزار شد و  «الناز رکابی» در مرحله نهایی در جایگاه سوم و موفق به کسب مدال برنز شد.

آی تاکه ئوچی و ماشیرو کوزو از ژاپن نفرات اول و دوم این رقابت بودند. البته رکابی برای رسیدن به رتبه سوم، بالاتر از دو ژاپنی دیگر ایستاد. رقابتی که مجموعاً نوزده نفر در آن شرکت داشتند.

رقابت او با ژاپنی‌ها در سطح اول سنگ‌نوردی آسیا مدت‌هاست که شکل گرفته. او بارها در فینال‌های مختلف روی دیواره رفته در حالی که با گروهی از سنگ‌نوردان ژاپنی که همگی مدعی قهرمانی آسیا هستند همراه و رقیب بوده است.

با این وجود، کسب رتبه سوم در کاپ آسیا نشان از آمادگی او دارد. او نشان داد همچنان قابل‌اتکا است و البته که جای او در المپیک توکیو چقدر خالی بود.

چشم امید الناز رکابی اکنون به پاریس است جایی که او با حضور در المپیک تابستانی و تبدیل‌شدن به اولین دختر سنگ‌نورد ایرانی در ادوار المپیک، تاریخ‌ساز می‌شود و به نظر می‌رسد آرزوی بزرگ او همین نقطه باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.