3
بازی‌های آسیایی هانگژو

صعود الناز رکابی به نیمه نهایی با رتبه هفتم

  • کد خبر : 94179
  • 13 مهر 1402 - 7:17
صعود الناز رکابی به نیمه نهایی با رتبه هفتم
در ادامه بازی‌های آسیایی هانگژو، الناز رکابی سنگ‌نورد ایران در بخش کمباین با رتبه هفتم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش افرا ورزش، رقابت‌های سنگ‌نوردی زنان در بازی‌های آسیایی هانگژو، امروز با حضور الناز رکابی بر روی دیوار در بخش کمباین و مواد بولدرینگ و لید دنبال شد.

در ماده بولدرینگ در رقابت ۲۳ سنگ نورد، الناز رکابی در نخستین حرکت خود در دیواره نخست موفق شد با اولین صعود ۲۵ امتیاز کامل را کسب کند اما در دیواره دوم ۳ تلاش ناموفق داشت و نتوانست صعود کند.

رکابی در دیواره سوم هم، دو تلاش ناموفق داشت و نتوانست صعود کند و در تاچ پین نهایی ناموفق بود اما در دیواره چهارم با اولین حرکت توانست با موفقیت از دیواره صعود کرده و پین نهایی را تاچ کند و ۲۵ امتیاز کامل را در این مرحله بگیرد.

الناز رکابی در پایان صعود خود در ماده بولدرینگ، ۲۵ امتیاز از دیواره اول، ۵ امتیاز از دیواره دوم، ۱۰ امتیاز از دیواره سوم و ۲۵ امتیاز از دیواره چهارم گرفت و در جدول ماده بولدرینگ در رده ششم قرار گرفت.

رکابی سپس وارد رقابت در ماده لید شد و در صعود از دیواره در تاچ پین نهایی و ۱۰۰ امتیازی ناکام بود و امتیاز ۴۵٫۱ را گرفت و در جایگاه پنجم جدول ۲۳ نفره قرار گرفت.

بدین ترتیب در پایان مرحله مقدماتی، رکابی با احتساب امتیازات ماده بولدرینگ و لید ۱۱۰٫۱ امتیاز گرفت و در مجموع در جایگاه هفتم ایستاد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

در جدول مقدماتی ماده بولدرینگ و لید زنان، آی موری از ژاپن با ۱۹۶ امتیاز، چی هیون سئو از کره با ۱۷۶ امتیاز و ژیلو لو از چین با ۱۷۵٫۵ امتیاز اول تا سوم شدند.

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سنگ‌نوردی بولدرینگ و لید زنان جمعه چهاردهم مهر برگزار می‌شود. الناز رکابی برای دومین بار حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کند.

الناز رکابی | رقابت بولدرینگ | بازی‌های آسیایی هانگژو

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.