18

فوتسال قهرمانی زنان آسیا؛ تایلند/ برتری بی چون و چرای فوتسالیست های ایران

  • کد خبر : 3846
  • 13 اردیبهشت 1397 - 19:11
فوتسال قهرمانی زنان آسیا؛ تایلند/ برتری بی چون و چرای فوتسالیست های ایران

اولین بازی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با پیروزی مقتدرانه آن ها به پایان رسید. برتری قاطع دختران فوتسالیست ایران برابر ترکمنستان نشان داد عزم ایران برای تکرار قهرمانی خود در آسیا کاملا جدی است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اولین بازی خود از دور گروهی رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف ترکمنستان رفت و در یک بازی کاملا یک طرفه حریف خود را با 12 گل درهم کوبید.

برتری قاطع در نیمه نخست

از همان ابتدای بازی شاگردان شهرزاد مظفر در تیم ایران بازی را در اختیار داشتند و اجازه خودنمایی به حریف را ندادند. گل اول ایران را در این بازی فاطمه اعتدادی در دقیقه 5 به ثمر رساند. بعد از  این گل، راه دروازه ترکمنستان برای ایران هموارتر شد و ملی پوشان ایران 7 گل دیگر را در نیمه نخست به ثمر رساندند. فاطمه اعتدادی 3 گل ، فهمیه زارعی دو گل، فرشته کریمی 2 گل و نسترن مقیمی برای ایران گلزنی کردند.

یکی از نکات جالب در این بازی حضور تماشاگران ایرانی بود که با شعار:”یالا یالا، ما گل می خوایم یالا” ملی پوشان ایرانی را حمایت می کردند.

ادامه اقتدار در 20 دقیقه دوم

در آغاز نیمه دوم هم تیم ملی فوتسال زنان ایران بازی برتری خود را نسبت به حریف ادامه داد. البته شاگردان مظفر در این نیمه تلاش کردند بازی را کنترل کنند و به نظر می رسید مظفر قصد دارد مانع از خستگی بازیکنان کلیدی اش شود.

در نیمه دوم هم فرشته کریمی، آرزو صدقیانی، سارا شیربیگی، فاطمه اعتدادی (دوگل) و فهمیه زارعی رای ایران گلزنی کردند تا در نهایت این بازی با نتیجه 14 بر صفر به نفع ایران به پایان برسد. در پایان این دیدار تعدادی از تماشاگران ایرانی حاضر در سالن ،  با شعار “بچه ها مچکریم” به تشویق دختران فوتسالیست ایران پرداختند.

تیم ملی در دومین دیدار خود به مصاف ازبکستان می رود. با توجه به این که گروه ایران بر خلاف 3 گروه دیگر ، 3 تیمی است ایران عملا با همین پیروزی راهی دور حذفی شده و برای صدرنشینی تنها ازبک ها را در پیش دارد.

علی کفاشیان رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی، تارقلی زا ده، رئیس کمیته توسعه فوتسال آسیا و لیلا صوفی زاده، نایب رییس فدراسیون در امور بانوان در سالن برگزاری مسابقه حضور داشتند.در پایان این دیدار از آرزو صدقیانی زاده ، بازیکن تیم ملی و عضو تیم پالایش نفت آبادان تست دوپینگ گرفته شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.