16

نامگذاری تور تنیس روی میز اصفهان به نام سیما لیموچی ؛ فرصت دلجویی؟

  • کد خبر : 5942
  • 31 خرداد 1397 - 8:30
نامگذاری تور تنیس روی میز اصفهان به نام سیما لیموچی ؛ فرصت دلجویی؟

فدراسیون تنیس روی میز قصد دارد تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان کشور را در اصفهان با نام سیما لیموچی برگزار کند آن هم در آستانه 60 سالگی این مربی خوشنام و پیشتاز برای رشد تنیس روی میز ایران.

به گزارش IWSports ؛ نام سیما لیموچی در خارج از فضای تنیس روی میز کشور ، به دلیل حواشی اعزام به المپیک 2016 ریو شنیده شده. لیموچی مربی ندا شهسواری بود و زمانی به ریو رسید که بازی ندا شهسواری تمام شده بود.

موضوعی که در آن زمان به طور جدی مورد بحث قرار گرفت و سبب گلایه شدید از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز شد. لیموچی پس از المپیک ریو جای خود را به فاطمه کیوانی داد که با حفظ سمت ، مسئولیت تیم ملی را نیز بر عهده گرفته بود.

پس از دورانی افتخار آمیز برای سیما لیموچی اکنون ، پیشکسوت تنیس روی میز زنان ایران در آستانه 60 سالگی باید تجربیات خود را در اختیار جوان تر ها قرار دهد. برگزاری تور ایرانی بزرگسالان اصفهان با نام سیما لیموچی می تواند اقدامی از سوی فدراسیون برای دلجویی از لیموچی تلقی شود.

گرچه مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز پس از جابجایی در تیم ملی و کنار گذاشتن لیموچی اعلام کرده بود که اختلافی بین فدراسیون و لیموچی وجود ندارد و جابجایی به دلیل ایجاد موج جدید و مثبتی از تحرک رو به جلو در تیم ملی رخ داده اما در هر حال ، مدل پایان فعالیت لیموچی تهی از حرف و حدیث نبود.

اکنون با گذشت نزدیک به 2 سال از پایان دوران سیما لیموچی ، برگزاری تور اصفهان با نام لیموچی فرصت جدیدی برای فدراسیون تنیس روی میز است. فرصتی برای دلجویی؟ اگر کدورتی در میان باشد ، این بهترین فرصت است.

واقعیت ارزش سیما لیموچی در ورزش زنان ایران و تنیس روی میز بر همگان آشکار است و آثار استفاده از ظرفیت او ، غیر قابل انکار.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.