19

مبینا نژاد ؛ محتاطانه تا رفع کامل آسیب دیدگی / مبینا به روسیه نمی رود

  • کد خبر : 6296
  • 09 تیر 1397 - 21:23
مبینا نژاد ؛ محتاطانه تا رفع کامل آسیب دیدگی / مبینا به روسیه نمی رود

مبینا نژاد تکواندوکار جوان کشورمان گفت: با توجه به اینکه مدت زیادی است از تمرینات دور هستم دلم برای شیاپ‌چانگ تنگ شده اما برای جلوگیری از آسیب در اردو روسیه شرکت نخواهم کرد تا به مسابقه انتخابی بازی‌های المپیک برسم.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، مبینا نژاد در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 توانست با مبارزات جذاب و دیدنی که از خود بر جای گذاشت و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز عنوان ماشین شکست ناپذیر را از سوی فدراسیون جهانی کسب نماید. او در مسابقات قهرمانی آسیا نیز نشان زرین دیگری را کسب کرد تا مدال‌های طلایی خود را به عدد 4 برساند.

مبینا پس از مسابقات قهرمانی آسیا در مسابقات لیگ آسیب دید و 8 آذرماه زانو پای چپ خود را به تیغ جراحان سپرد. وی در خصوص شرایط این روزهای خود در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: 8 ماه است از تمرینات تکواندو دور هستم و از یک‌ماه پیش با مجوز پزشک تمرینات خود را در اردوی تیم‌ملی برای حضور در بازی‌های المپیک 2018 آغاز کرده‌ام اما پزشک معالجم هنوز اجازه مبارزه جدی را به من نداده است.

نژاد تصریح کرد: خدا را شکر با اعلام پزشک عمل رضایت‌بخش بوده اما باید تمریناتی بیشتری انجام دهم تا بتوانم کار را به صورت جدی‌تری پیگیری نمایم. انشالله روز 11 تیرماه به پزشک مراجعه خواهم کرد تا شرایط را بررسی کند.

وی افزود: با وجود اینکه در این مدت آسیب داشتم و نمی‌‌توانستم در هیچ مسابقه‌ای شرکت کنم اما همواره مسئولین فدراسیون پیگیر درمان من بوده و در کنارم حضور داشتند تا بدون کوچکترین مشکلی دوران نقاهت را به بهترین شکل سپری کنم و خود را برای مسابقات پیش‌رو آماده سازم.

ماشین شکست ناپذیر تکواندو با بیان اینکه در دوران مصدومیت حسرت حضور در دو میدان مهم بر دلش مانده است گفت: متاسفانه در مدتی که دوران نقاهت را پشت سر می‌گذاشتم دو رویداد مهم مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان 2018 و قهرمانی نوجوانان جهان را از دست دادم اما نتایج را دقیق پیگیری می‌کردم.

مبینا با بیان اینکه در اردوی تمرینی تیم‌ملی در روسیه حضور ندارد گفت: برای حضور در این اردو مسئولین فدراسیون تصمیم را برعهده خودم گذاشتند؛ با توجه به اینکه مدت زیادی است از تمرینات دور هستم دلم برای شیاپ‌چانگ تنگ شده اما برای جلوگیری از آسیب دیدگی در این اردو شرکت نخواهم کرد تا با آمادگی صد در صد به مسابقه انتخابی بازی‌های المپیک برسم. برای شرکت در این رقابت‌ها فرصت زیادی دارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در این رویداد حضور پیدا کنم.

نژاد با اشاره به حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی گفت: قطعا حضور در این مسابقات می‌تواند در توانمندی ما تاثیر بیشتری داشته باشد چراکه بسیاری از بچه‌ها در نخستین تجربه خود در میدان آسیایی و جهانی بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند و این کار را سخت می‌کند.

وی در پایان گفت: هدف نهایی من در ورزش کسب مدال طلای بازی‌های المپیک است و در خارج از این بخش نیز آرزوهایی زیادی دارم اما بزرگترین آن سلامتی خانواده‌ام است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.