14
هندبال زنان قهرمانی آسیا

ایران ۳۳ قزاقستان ۳۸ | پایان کار دختران هندبالیست با رتبه چهارم آسیا

  • کد خبر : 68293
  • 03 مهر 1400 - 18:31
ایران ۳۳ قزاقستان ۳۸ | پایان کار دختران هندبالیست با رتبه چهارم آسیا
تیم ملی هندبال زنان ایران در  آخرین دیدار خود در مسابقات هندبال زنان قهرمانی آسیا در اردن برابر قزاقستان شکست خورد و با رتبه ای کار را به پایان رساند که پیش از تورنمنت پیش بینی می شد: چهارمی.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا در اردن امروز به پایان رسید و تیم ملی هندبال بانوان با 4 پیروزی و 3 شکست، تیم چهارم آسیا شد.

دستاورد حضور ایران در این مسابقات، در وهله اول صعود به مسابقات هندبال قهرمانی جهان برای نخستین بار و در وهله دوم، حضور در جمع چهار تیم برتر قاره کهن بود.

ایران امروز در دیدار رده بندی مسابقات زنان آسیا برابر قزاقستان قرار گرفت و ۳۳ بر ۳۸ نتیجه را واگذار کرد. نیمه اول این مسابقه 15 بر 20 به سود قزاق ها پایان یافته بود.

با توجه به غیبت استرالیا و چین به دلیل برنامه های پیشگیرانه کرونا در این تورنمنت، راه برای ایران به منظور راهیابی به مسابقات جهانی و حضور در میان تیم های حاضر در نیمه نهایی، هموارتر بود.

رتبه چهارم، رتبه ای قابل پیش بینی برای تیم ملی هندبال بانوان قبل از شروع مسابقات تلقی می شد و در عمل نیز همین اتفاق رخ داد. با این حال، ایران در این دوره احتمالا بهترین تیم همه دوران های خود را در اختیار داشته است.

برنامه منظم آماده سازی با وجود شیوع نگران کننده ویروس کرونا و پشتیبانی های ویژه از این تیم ، نقش بسیار مهمی در موفقیت نسبی تیم ملی هندبال زنان ایران داشت.

ایران به زودی برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا آماده می شود جایی که تجربه ای فوق العاده در انتظار دختران هندبالیست است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.