2
پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان

چمران لارستان سقوط کرد، گچساران ماندنی شد

  • کد خبر : 95995
  • 02 اسفند 1402 - 15:06
چمران لارستان سقوط کرد، گچساران ماندنی شد
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان امروز با تساوی تیم‌های اول و دوم جدول، سقوط شهید چمران لارستان و بقای نفت و گاز گچساران به پایان رسید.

به گزارش افرا ورزش، در شرایطی که تیم سنگ آهن بافق پیش از این قهرمانی خود را در لیگ برتر هندبال زنان مسجل کرده بود مهم‌ترین اتفاق هفته پایانی این مسابقات، سقوط تیم شهید چمران لارستان بود.

ظهر امروز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲، هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال زنان با برگزاری چهار مسابقه به انجام رسید که مهم‌ترین مسابقه در لارستان در جنگ برای بقا بود.

تیم‌های شهید چمران لارستان و نفت و گاز گچساران در شرایطی امروز برابر هم قرار گرفتند که پیش از این بازی دو تیم در امتیاز 6 برابر بودند و تیمی که بازنده دیدار امروز می‌شد به دسته اول سقوط می‌کرد.

در این بازی تیم لارستان نتوانست از برتری بازی در زمین خود استفاده کند و ۲۲ بر ۲۷ مغلوب حریف شد تا با ۶ امتیاز و همراه با تیم سنه دژ سنندج به دسته اول سقوط کند و نفت و گاز گچساران، لیگ برتری بماند.

مسابقه جذاب دیگر امروز را تیم‌های سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان در تهران برگزار کردند که این بازی با تساوی ۳۵ بر ۳۵ پایان یافت. مسابقه‌ای که به دلیل برگزاری جشن اختتامیه و اهدای جام در تهران برگزار شد.

بدون شک اگر تکلیف قهرمانی مشخص نشده بود و نتیجه این بازی در سرنوشت جام، تعیین‌کننده بود رقابت امروز هم می‌توانست توجه بیشتری به خود جلب کند و هم جذاب و حساس‌تر می‌نمود.

با برگزاری این دیدار زیبا، جام قهرمانی به تیم سنگ آهن بافق اهدا شد و تیم فولاد هرمزگان در حالی نایب‌قهرمان شد که بابت از دست دادن جام، حسرت می‌خورد.

سپاهان اصفهان نیز در کازرون برابر تیم زاگرس جنوبی این شهر ۲۷ بر ۲۰ شکست خورد تا باخت دیگری در کارنامه تیمی که دو فصل پیش قهرمان لیگ شده بود ثبت شود. سپاهان با این شکست رتبه سوم را هم از دست داد و در پایان لیگ، چهارم شد.

در دیگر مسابقه امروز تیم شهدای رزکان البرز در پرگل‌ترین مسابقه فصل که ۸۲ گل داشت ۵۱ بر ۳۱ سنه دژ سنندج را شکست داد. سنه دژ سنندج در حالی قعرنشین لیگ شد که در تمام مسابقات فصل خود بازنده شد.

در پایان لیگ نوزدهم سنگ آهن بافق با ۲۶ امتیاز قهرمان شد، فولاد هرمزگان با ۲۲ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و زاگرس جنوبی کازرون با 21 امتیاز رده سوم را از آن خود کرد.

از دیگر سو سپاهان اصفهان با ۱۹، شهدای رزکان البرز با ۱۷ و نفت و گاز گچساران با ۸ امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

شهید چمران لارستان نیز با ۶ و سنندج بدون امتیاز به لیگ یک هندبال سقوط کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.