1
مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان

ایران در میان ۳۲ تیم سی و یکم شد

  • کد خبر : 95186
  • 23 آذر 1402 - 17:19
ایران در میان ۳۲ تیم سی و یکم شد
تیم ملی هندبال زنان ایران با پیروزی برابر گرینلند در جایگاه سی و یکم مسابقات هندبال زنان قهرمانی جهان در دانمارک قرار گرفت.

به گزارش افرا ورزش پرونده حضور تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی دانمارک چهارشنبه شب ۲۲  آذر بسته شد.

تیم ایران در آخرین دیدار خود برای کسب رتبه ۳۱ و ۳۲ مسابقات قهرمانی جهان به مصاف گرینلند رفت و ۲۸ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

این برد اولین و آخرین پیروزی تیم هندبال بانوان ایران در این دوره از مسابقات بود و ایران در رتبه ماقبل آخر مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت.

نیمه نخست بازی با تساوی ۱۲ بر ۱۲ به پایان رسیده بود. فاطمه مریخ بازیکن جوان ایران با به ثمر رساندن شش گل ارزشمندترین بازیکن ایران در این مسابقه شد.

اسرا زندی ۵ گل، آرزو کیانی آرا و زهرا فقیهی ۴ گل، نسترن گودرزی فراهانی و مهربان بدوی سه گل، حدیثه نوروزی دو گل و بهار ایزدگشب نیز یک گل برای ایران ثمر رساندند.

ایران مجموعاً در این مسابقات ۷ بازی برگزار کرد که حاصل آن شش شکست و یک پیروزی بود. نتیجه‌ای که برای تیم هندبال زنان ایران نتیجه موفقی به شمار نمی‌آید.

ایران در دور اول مسابقات برابر تیم‌های لهستان، آلمان و ژاپن بازنده شد و در دور دوم و جدول پرزیدنت کاپ نیز برابر شیلی، کنگو و قزاقستان نتیجه را واگذار کرد.

تیم ایران برای دومین بار در مسابقات قهرمانی جهان  حضور داشتما انتظار می‌رفت عملکرد بهتری به نمایش بگذارد. نتایج تیم ملی در دانمارک، نتایجی نبود که برای هندبال قابل افتخار باشد.

تیم ملی در دانمارک دست به جوانگرایی مطلق نزده بود که بخواهد نتایج خود را وابسته به جوانگرایی بداند. از سوی دیگر از دست دادن ساناز رجبی و مینا وطن پرست، اگرچه در بازی های آخر برای تیم ملی مشکل ساز شد اما فقدان آن ها هم دلیلی بر ناکامی در کسب نتیجه بهتری نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.