14
در هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان رقم خورد

پیروزی ستارگان فارس برابر جوانان زرتشتی یزد در شیراز

  • کد خبر : 72685
  • 27 آبان 1400 - 18:17
پیروزی ستارگان فارس برابر جوانان زرتشتی یزد در شیراز
تیم والیبال ستارگان فارس در هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان امروز در شیراز از جوانان زرتشتی یزد پذیرایی کرد و این تیم را شکست داد.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان امروز برگزار شد و در شیراز تیم ستارگان فارس یکی از تیم‌های برنده امروز در مصاف با جوانان زرتشتی یزد بود.

در این بازی شاگردان مریم پرهیزگاری در سالن ابوالفتحی شیراز توانستند ۳ بر یک میهمان خود را شکست دهند و شکست دیگری به نماینده والیبال یزد تحمیل کنند.

میزبان در ست نخست در یک بازی نفس گیر 25 بر 23 به پیروزی رسید و در ست دوم برابر تیم سخت کوش جوانان زرتشتی 25 بر 18 برنده شد.

در ست سوم، تلاش های تیم یزدی سرانجام نتیجه داد و این تیم توانست 25 بر 22 پیروز این ست شود و با امیدواری قدم به ست چهارم بگذارد.

در ست چهارم دختران شیراز که قصد از دست دادن امتیاز این بازی خانگی را نداشتند سرانجام 25 بر 22 پیروز شدند و در مجموع 3 بر یک فاتح این مسابقه شدند.

ستارگان فارس که در این فصل نتایج خوبی کسب کرده با این برد صاحب سومین پیروزی خود در چهارمین بازی شد. تنها شکست تیم شیرازی به نبرد با پیکان باز می‌گردد.

لیگ برتر والیبال زنان ۱۴۰۰ با حضور ۱۰ تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. سایپا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.