17
در هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان رقم خورد

پیروزی آسان باریج اسانس برابر ستارگان فارس در کاشان

  • کد خبر : 72925
  • 01 آذر 1400 - 19:04
پیروزی آسان باریج اسانس برابر ستارگان فارس در کاشان
باریج اسانس در دیداری آسان و بی دردسر در کاشان توانست ستارگان فارس را در پنجمین مسابقه‌اش در لیگ برتر والیبال زنان شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان؛ هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان امروز با ۵ بازی برگزار شد و در کاشان، تیم باریج اسانس این شهر ۳ بر صفر از سد ستارگان فارس عبور کرد.

ستارگان فارس با هدایت مریم پرهیزگاری که در این فصل تیم موفقی نشان داده بود در ست نخست بازی کاشان فاجعه‌بار عمل کرد و تنها ۶ امتیاز به دست آورد. این بدترین عملکرد ستارگان فارس در این فصل بوده است.

در ست دوم اما فارس تلاش کرد به بازی برگردد. همانند تیمی که از خوابی عمیق بیدار شده، آن‌ها باریج اسانس پرمهره را راحت نگذاشتند اما توان آن‌ها در همین حد بود که تا امتیاز ۱۸ در این ست پیش بروند.

در ست سوم، باریج اسانس که پیروزی را در مشت خود داشت با برتری ۲۵ بر ۱۲ کار را تمام کرد و پیروزی سهم تیم فاطمه شعبان خمسه شد.

باریج اسانس حالا از ۵ بازی ۴ برد در کارنامه دارد و در کمین رقبای خوشنام خود در آینده است. تیم کاشانی فصل گذشته در لیگ برتر غایب بود.

لیگ برتر والیبال زنان با حضور ۱۰ تیم به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و سایپا در فصل گذشته قهرمان این مسابقات بوده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.