9
موفقیت ستاره ۲۱ ساله اسنوبرد در پکن

تاریخ سازی کلویی کیم با دومین طلای اسنوبرد المپیک

  • کد خبر : 77669
  • 21 بهمن 1400 - 16:49
تاریخ سازی کلویی کیم با دومین طلای اسنوبرد المپیک
کلویی کیم آمریکایی به عنوان اولین زنی که دو مدال طلا در المپیک بدست آورد تاریخ ساز شد،. او پردرآمدترین اسنوبرد باز زن دنیا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”  کلویی کیم یکی از مشهورترین اسنوبردکاران زن در تمام دوران ها با کسب دومین طلای ادوار المپیک تاریخ ساز شد.

او در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در پیونگ چانگ کره جنوبی، برای تیم ایالات متحده طلا کسب کرد و روز گذشته نیز در بازی‌های ۲۰۲۲ پکن بار دیگر این کار را انجام داد.

مدال طلا در ۱۷ سالگی

کلویی با شرکت در بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ در سال 2018، جوان‌ترین اسنوبرد زن شد. او تنها 17 سال داشت و به سختی در سن ورود به المپیک قرار گرفت اما طلای آن مسابقات را برای خود کسب کرد.

با گذشت 4 سال او بار دیگر این افتخار را به دست آورده است و دختر شماره یک اسنوبرد جهان آن هم در 21 سالگی لقب گرفته است.

کلویی کیم ، پردرآمدترین اسنوبورد باز  زن

ستاره آمریکایی پس از پیروزی بزرگ خود در پیونگ چانگ 2018 به یک ستاره تبدیل شد. زیرا در تبلیغات نایک، تویوتا و هزاران برند دیگر ظاهر شد که این لیست طویلی است.

تأثیر او در بازاریابی متوقف نشد. او روی جلد مجلات ظاهر شد، در موزیک ویدیو نقش آفرینی کرد و حتی با الهام از کیم، عروسک باربی او را ساختند.

به راحتی می توان دید که چگونه او پس از بازگشت به خانه از اولین المپیک خود تا این حد مشهور شد. همه اینها او را به پردرآمدترین اسنوبورد باز زن با دارایی خالص از چهارصد هزار تا یک میلیون دلار تبدیل کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.