13
ستاره فینال هاف پایپ اسکی زنان

آیلین گو و دومین طلا در المپیک زمستانی پکن

  • کد خبر : 78563
  • 29 بهمن 1400 - 21:28
آیلین گو و دومین طلا در المپیک زمستانی پکن
آیلین گو ورزشکار جوان 21 ساله چینی با پیروزی در مسابقات اسکی هاف پایپ دومین طلای المپیک را در پکن 2022 کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” آیلین گو  Eileen Gu در فینال هاف پایپ اسکی زنان در هر دور بالاترین امتیاز را به ثمر رساند تا دومین مدال طلای المپیک پکن 2022 خود را کسب کند.

این دختر 18 ساله، ستاره بازی ها و دختر روی پوستر بازی های پکن 2022 به طور بحث انگیزی از ریشه مادر چینی خود نمایندگی می کند و پس از قهرمانی در مسابقه بزرگ اسکی زنان در Big Air Shougang، عنوان دومی را هم به افتخاراتش اضافه کرد.

گو با پیروزی در اسکی هاف پایپ دومین عنوان المپیک را در پکن 2022 کسب کردتلاش او در دور اول با 93.25 امتیاز برای کسب مدال طلا کافی بود و به رکورد شکست ناپذیری او در این فصل در این رویداد ادامه می داد.

او در هر دو رویداد جام جهانی خود در این فصل پیروز شده بود و او را به محبوبیت ثابت برای طلای المپیک تبدیل کرده بود.

آیلین گو  دراین باره گفت:

من بسیار مفتخرم که اینجا هستم و مفتخرم که این فرصت به من داده شده است تا بتوانم این پیام را منتشر کنم و دختران جوان را از طریق علاقه خودم به ورزش الهام بخشم و امیدوارم بتوانم ورزش را گسترش دهم به افرادی که ممکن است قبلاً درباره آن نشنیده باشند.

آیلین گو اکنون دومین قهرمان المپیک زمستانی چینی موفق در یک بازی است و نمی تواند سه مدال طلای کسب شده توسط وانگ منگ در اسکیت سرعت مسیر کوتاه در ونکوور 2010 را تکرار کند.

او همچنین یکی از پنج قهرمان موفق المپیک زمستانی چینی در تاریخ است. گو همچنین اولین اسکی باز سبک آزاد است که در یک بازی المپیک موفق به کسب سه مدال شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.