14

آغاز لیگ فوتسال بانوان با یک بازی معوقه ؛ تمام لیگ در انتظار نامی نو

  • کد خبر : 8510
  • 18 مرداد 1397 - 11:59

فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان از فردا جمعه 19 مرداد آغاز می شود اما آغاز لیگ امسال با یک بازی معوقه همراه است تا مشخص شود لیگ باید با 12 تیم برگزار شود یا نماینده تازه وارد اصفهان ، پیش از ورود به کارزار ، از گود خارج می شود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ فصل جدید لیگ برتر فوتسال در راه است و در آغاز این رقابت ها ، پیش از ظهر روز جمعه 19 مرداد 5 بازی در شهرهای شیراز ، تهران ، اهواز و ساری برگزار می شود که شیراز میزبان 2 بازی خواهد بود.

در شرایطی که قرار بود لیگ برتر با 12 تیم آغاز شود و حتی تیم نامی نو اصفهان در قرعه کشی جدید نیز قرار گرفته بود و باید در هفته نخست در کرمان با تیم دختران کویر مس کرمان دیدار می کرد اما با توجه به کش و قوس ها در اصفهان در مورد حضور نامی نو ، دیدار نامی نو و دختران کویر برگزار نمی شود.

این بدان معنا است که لیگ با یک بازی معوقه آغاز می شود و 10 تیم در آغاز فصل تازه به میدان می روند و کرمانی ها استراحت می کنند گرچه در مورد حضور نامی نو هنوز ، نمی توان اظهار نظر قطعی کرد.

سازمان لیگ فوتسال در روزهای اخیر تلاش کرده تا نامی نو را از کناره گیری ، منصرف کند و نسبت به این موضوع خوش بینی وجود دارد به طوری که به نظر می رسد تیم اصفهانی از هفته دوم وارد لیگ می شود با این حال هنوز هیچ یک از مسئولان باشگاه نامی نو اصفهان اظهار نظر قطعی در این باره نکرده اند و در بین تیم های حاضر در لیگ هم کسی به درستی نمی داند نامی نو در لیگ حاضر خواهد بود یا نه.

اولین موضوعی که در این زمینه به ذهن اهالی فوتسال می آید این است که سازمان لیگ فوتسال چرا باید تا این حد نسبت به حضور یک تیم نرمش نشان دهد و تا این اندازه به دنبال رایزنی برای انصراف ندادن یک تیم باشد؟ آیا سازمان لیگ نمی توانست با پذیرش انصراف نامی نو هم خود و هم سایر تیم ها را از این وضعیت خلاص کند و خود را هم به دردسر نیندازد؟

پاسخ به این سوال در یک مسئله نهفته است: کیفیت لیگ فوتسال. خروج نامی نو از لیگ ، باعث می شود جدول رقابت ها بر هم بخورد ، تعداد تیم های لیگ در سال قهرمانی ایران در آسیا از 14 تیم به 11 تیم برسد – که به خودی خود اتفاقی منفی است – و تعدادی از بازیکنانی که باید در لیگ حاضر شوند پشت خط بمانند. به عبارت دیگر سازمان لیگ فوتسال تصمیم گرفت به خاطر فوتسال روی غرور اداری ، منطقی و بوروکراتیک خود پا بگذارد تا هر طور که شده تیم دوازدهم خود را حفظ کند.

بخش خبری لیگ برتر فوتسال

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.