4
تنها یک پوئن لیلا برجعلی را حذف کرد

کاراته وان باکو | همراهی لیلا ، با تشویق ایستاده

  • کد خبر : 85202
  • 12 شهریور 1401 - 19:43
کاراته وان باکو | همراهی لیلا ، با تشویق ایستاده
لیلا برجعلی نماینده جوان کاراته ایران در وزن ۶۸+ لیگ برتر کاراته وان باکو با وجود دو پیروزی و تنها با یک شکست در دور گروهی از این مسابقات حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”؛ لیگ برتر کاراته وان باکو امروز در دومین روز خود ، شاهد نمایش شایسته اما حذفی ناباورانه برای لیلا برجعلی کاراته کای جوان ایران بود.

لیلا برجعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم مسابقات خود را در مرحله گروهی برگزار کرد اما در شرایطی که دو مسابقه از سه بازی خود را برد، نتوانست از گروهش صعود کند.

برجعلی ابتدا نیام جانر از اسکاتلند (رنک 32 جهان) را 5 بر صفر شکست داد و در دومی بازی، تیتا کینانن از فنلاند (رنک 6 جهان) را 4 بر 2 از پیش رو برداشت اما در مبارزه سوم یک بر صفر آیومی یوکوسا از ژاپن (رنک 12 جهان) مغلوب شد.

به عبارت دیگر ، شکست حداقلی لیلا با رنک 62 جهان برابر یکی از بهترین کاراته کاهای سنگین وزن و با کوهی از تجربه، تنها راه برای بیرون انداختن لیلای ماجراجو در باکو بود.

آیا این یک بداقبالی است؟ هر نامی که روی حذف در چنین شرایطی بگذاریم، چیزی را در مورد آینده لیلا برجعلی تغییر نمی دهد. در مورد تجربیاتی که کسب نکرده و تجاربی که نیاز به کسب آن دارد.

آشکار است که کاراته ایران با سرمایه گذاری روی لیلا برجعلی در مسیر عقلانی قدم بر می دارد. لیلا برجعلی ظرفیتی شگرف دارد اما بدون فراهم کردن زمینه مسابقه و تجربه اندوزی برای او، نمی توان از لیلا انتظار معجزه داشت.

در شرایطی که رقبای هم سن و سال لیلا در دوران حبس ملی پوشان ، دور از تاتامی بین المللی از آنها پیشی گرفته اند لیلا برجعلی و امثال او هنوز هم از عنصر نبوغ و غیرت بهره مندند و می توانند در آینده ای نزدیک ، کاراته ایران را شیرین کام کنند.

کاراته وان باکو برای لیلا تمام است. برای او ایستاده کف می زنیم و او را تا رقابت بعدی، مشایعت می کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.