7
پس از پیروزی مهم پیکان برابر سریک گنبد

نیلوفر رشیدی : هدف پیکان قهرمانی است

  • کد خبر : 87867
  • 25 آذر 1401 - 17:19
نیلوفر رشیدی : هدف پیکان قهرمانی است
نیلوفر رشیدی سرمربی تیم والیبال زنان پیکان پس از پیروزی مهم تیمش برابر سریک گنبد به تمجید از شاگردانش پرداخت و از هدف پیکان برای قهرمانی گفت.

به گزارش افرا ورزش و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، نیلوفر رشیدی سرمربی تیم والیبال زنان پیکان پس از برتری برابر سریک گنبد به تمجید از شاگردانش پرداخت.

در هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان و در دیداری جذاب پیکان توانست نخستین شکست فصل را به سریک تحمیل کند و صدرنشین شود.

نیلوفر رشیدی سرمربی پیکان پس از پیروزی مهم تیمش گفت: بازی خیلی سختی بود چون هر دو تیم از مهره‌های خوبی برخوردار بودند. در شروع نیم فصل روی اشتباهاتمان کار کرده بودیم و برنامه ریزی کردیم تا خطاها را به حداقل برسانیم.

در طول هفته‌های اخیر روی این موضوع متمرکز بودیم و خوشبختانه توانستیم نمایش کم نقصی را برابر سریک به نمایش بگذاریم. مواردی که از بازیکنانم خواسته بودم در بیشتر موارد اجرا شد و از همه بازیکنان تشکر می‌کنم.

رشیدی در ادامه اشاره کرد: اگر بتوانیم برای هر بازی با برنامه کار کنیم، می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

به تیم سریک تبریک و خسته نباشید می‌گویم. تیم بسیار خوبی هستند و حضور چنین تیم‌هایی پویایی لیگ را به دنبال خواهد داشت و تیم ملی خوبی خواهیم داشت.

سرمربی پیکان اضافه کرد: تعدادی از بازیکنان در ترکیب ثابت هستند و برای بازیکنان ذخیره نیز برنامه‌های خاصی طراحی شده که وظایف متفاوت و مهمی دارند.

در این بازی خوشبختانه تعویض‌های خوبی انجام دادیم و بازیکنان تعویضی هم در سرویس و هم توپ‌گیری به ما کمک زیادی کردند.

او تاکید کرد: ما دو پاسور خوب در ترکیب داریم و به نظر من تیمی برنده است که همیشه دو پاسور آماده در اختیار داشته باشد.

زهرا-مغانی-والیبال-پیکان

نیلوفر رشیدی در خصوص صدرنشینی پیکان تا پایان هفته نهم اظهار داشت: ما دو امتیاز از سریک عقب بودیم چون در گنبد بازی را سه بر دو واگذار کرده بودیم. حالا با برد امروز به صدر رفتیم اما مهم‌ترین بازی‌های ما در پلی‌آف خواهد بود.

رشیدی ادامه داد: تیمی می‌تواند قهرمان شود که در پلی‌آف پیروز شود؛ هدف همه بازیکنان قهرمانی است تا اسم پیکان را سربلند کنند. پیکان همیشه در والیبال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است و امیدوارم امسال نیز با قهرمانی این روند را ادامه دهیم.

سرمربی پیکان در پایان گفت: از تیمداری سریک خوشحالم و امیدوارم حضور بخش خصوصی در والیبال زنان بیشتر شود. به این ترتیب بازیکنان خوب بین تیم‌ها پخش می‌شوند و سطح کیفی تیم‌ها به یک میزان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.