2
هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان

پایان شکست ناپذیری سریک به دست پیکان

  • کد خبر : 87768
  • 25 آذر 1401 - 14:57
پایان شکست ناپذیری سریک به دست پیکان
پیکان در جدالی انتقامی، با شکست سریک گنبد کاووس، تنها صفر باقی‌مانده در ستون شکست‌های تیم‌های لیگ برتری والیبال زنان را از بین برد.

به گزارش “افرا ورزش” هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان با برگزاری مهم‌ترین دیدار نیم فصل دوم در تهران بین پیکان و سریک گنبد به انجام رسید و با برد پیکان همراه بود.

نماد فیروزه‌ای والیبال ایران امروز در یک بازی انتقامی و به‌منظور پاسخ به شکست بازی رفت در گنبد، نمایشی بهتر از سریک صدرنشین داشت و ۳ بر صفر این تیم را شکست داد.

در ست نخست و در شرایطی که سریک تیم برتر میدان بود به طور مداوم از پیکان پیش بود، گام‌های لرزان پیکان حاکی از یک شکست دیگر برای این تیم داشت اما واقعیت این بود که آنها تسلیم‌ناپذیر بودند.

وقتی سریک در ست نخست ۲۰ بر ۱۶ از پیکان جلو بود دیگر غیرممکن به نظر می‌رسید که دار و دسته آماده سریک مجال بازیابی نتیجه را به حریف بدهند با این حال، یک کامبک فوق‌العاده از پیکان سریک را ۲۵ بر ۲۳ بازنده کرد.

در ست دوم، سریک برای جبران، پراراده نشان داد اما مشکل این بود که خودباوری پیکان از ست نخست، تا ست دوم هم کِش آمده بود و هر چه سریک می‌بافت، پیکان پنبه می‌کرد. نتیجه ست اول تکرار شد.

در ست سوم، امید به بازگشت سریک برای این تیم زنده بود. هر چه باشد، آن‌ها سریک بودند. تیمی با بهترین‌ها. تیمی که شبنم علیخانی، سودابه باقرپور آماده، مهسا صابری و آیتک و الهه پورصالح را دارد.

پیکان اما تصمیم جدی برای کامل کردن انتقامش داشت. مهسا کدخدا در نقش سوپرمن پیکان ظاهر شد و پوران زارع و شبنم امینی همانی بودند که باید باشند. به شکلی شگفت انگیز ۲۵-۲۳ باز هم تکرار شد و کار سریک را تمام کرد.

سریک شایسته شکست بود؟ اگر والیبال مساوی داشت، تساوی عادلانه‌ترین نتیجه ممکن بود. سریک باخت چون در والیبال یک تیم باید ببازد و آن تیمی است که یک بار بیشتر از حریفش اشتباه کند.

نمایش جذاب والیبال زنان ایران را پیکان برد. سریک دیگر یک تیم شکست‌ناپذیر نیست. آنها احتمالاً باز هم یکدیگر را در پلی آف ملاقات خواهند کرد و جذابیت، همچنان زنده است.

این نتیجه دو تیم را هم امتیاز کرد. حالا هم سریک و هم پیکان در جدول صاحب ۸ پیروزی و یک شکست هستند و رقابت در بالای جدول با گرمایی دوچندان دنبال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.