19

مریم یکتایی VS زهرا حاتم نژاد ؛ تقابل تعیین کننده هفته بیستم

  • کد خبر : 1440
  • 09 اسفند 1396 - 15:35

هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایران روز جمعه در حالی برگزار می شود که شهرداری بم و راه یاب ملل سنندج مهم ترین بازی هفته را در ورزشگاه فجر بم برگزار می کنند.

به گزارش IWSPORTS ، تقابل شهرداری بم و راه یاب ملل سنندج به عنوان 2 تیم مدعی قهرمانی به طور مستقیم بر تعیین تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان اثر گذار خواهد بود.

شهرداری بم با 3 امتیاز اختلاف نسبت به راه یاب ملل سنندج صدرنشین و امید اول قهرمانی است و راه یاب ملل برای زنده نگهداشتن امیدش به قهرمانی باید در بم پیروز شود. کاری که هیچ تیمی در این فصل موفق به انجام آن نشده است.

اما تقابل ویژه این مسابقه ، رویارویی یک مهاجم گلزن در ترکیب راه یاب ملل و یک دروازه بان آماده در ترکیب شهرداری بم است. زهرا حاتم نژاد VS مریم یکتایی.  حاتم نژاد که در بازی رفت در سنندج تک گل بازی را به ثمر رساند امید اول خط آتش کردستان است اما مشکل اصلی این است که شهرداری بم خط دفاعی قدرتمند در اختیار دارد و دروازه بانی که سخت گل می خورد. هر 2 بازیکن در باره بازی روز جمعه در بم صحبت کرده اند:

یکتایی : شکست در سنندج اتفاقی بود

دروازه بان بلند قامت شهرداری بم می گوید :این یک بازی کاملا ویژه برای ماست. ماه ها است که زحمت کشیده ایم ، از خانواده دور بوده ایم و همه برای قهرمانی تلاش کرده ایم و اکنون زمان نتیجه گیری است.

مریم یکتایی اعتقاد دارد تنها چیزی که برای شهرداری بم  مهم است 3 امتیاز بازی با راهیاب ملل است: ما دلایل زیادی برای پیروزی در این بازی داریم. ما باید قهرمان شویم و از سوی دیگر شکست در بازی رفت را جبران کنیم. در بازی رفت یک گل اتفاقی دریافت کردیم.

و زهرا حاتم نژاد؟ ایده یکتایی این است: او یک مهاجم بسیار خوب و خطرناک است. ما یک خط دفاع قدرتمند داریم و من هم بخشی از خط دفاعی تیم محسوب می شوم. می دانم که نباید اشتباهی بکنم. می خواهم در این بازی کلین شیت کنم و بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم. . برای من مسابقه و تمرین فرقی ندارد. آماده ام و برای من فرقی نمی کند در برابر کدام مهاجم قرار بگیرم.

دروازه بان شهرداری بم گریزی به وضعیت کلی لیگ هم می زند و می گوید: لیگ آرام و بی حاشیه ای داشتیم و سطح فنی لیگ در حال افزایش است اما به نظر من باید تلاش شود که سطح داوران لیگ افزایش پیدا کند یعنی رشد بازیکنان و داوران از نظر حرفه ای توام باشد. برخی تیم ها از داوری آسیب دیدند و باید برای این که اشتباهات را به حداقل برسانیم برنامه داشته باشیم.

حاتم نژاد ؛ قرار گرفتن بین 3 تیم هم خوب است

مهاجم گلزن راه یاب ملل سنندج یکی از چهره های تعیین کننده بازی است که تیمش را پدیده لیگ می داند و می گوید: راهیاب ملل تا این بخش از لیگ ، توانسته در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند. ما 3 بازی سرنوشت ساز داریم که باید هر کدام از این بازی ها را ببریم. بازی با شهرداری بم هم یک بازی دشوار است که در این بازی پیروزی می خواهیم.

این یک واقعیت است که راه یاب ملل ممکن است قهرمان نشود زیرا 3 حریف سرسخت دارد. حاتم نژاد در این باره می گوید: می دانیم که شاید قهرمان نشویم. تا آخرین لحظه برای قهرمانی می جنگیم اما اگر قهرمان نشویم فاجعه ای رخ نداده. حضور در بین 3 تیم برتر لیگ هم برای همه ما افتخار خواهد بود.

دومین گلزن برتر لیگ برتر که 23 گل به ثمر رسانده از فروغ موری ، مهاجم مصدوم سپاهان هم یاد می کند و می گوید: رقابت من با زهرا قنبری و فروغ موری بود که متاسفانه آن اتفاق برای فروغ افتاد. او می توانست کمک بزرگی برای سپاهان و تیم ملی باشد و آسیب دیدگی وی واقعا ناراحت کننده بود.

به عقیده حاتم نژاد ، گل سه امتیازی بازی با شهرداری بم در بازی رفت در سنندج دلچسب ترین گل این فصلش بوده است اما خاطره بازی با ذوب آهن و پنالتی از دست رفته همچنان وی را آزار می دهد: هنوز هم حسرت پنالتی از دست رفته بازی با ذوب آهن را می خورم. قسمت نبود که آن توپ گل شود. از دست دادن پنالتی را به فال نیک گرفتم و بعد از آن هم موقعیت پنالتی پیش آمد و تبدیل به گل هم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.