19

فریبا صادقی : قهرمانی در لیگ والیبال ، اولویت ذوب آهن نیست / نبود مربی به توپکا آسیب زد

  • کد خبر : 14849
  • 27 آبان 1397 - 18:08

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان تاکید کرد هدف اصلی ذوب آهن در فصل جاری لیگ برتر والیبال قهرمانی نیست. به گفته فریبا صادقی ، ذوب آهن سیاست جوانگرایی و بومی سازی را به عنوان یک اولویت ، دنبال می کند. صادقی همچنین نبود مربی در نیمکت توپکا را عامل افت این تیم مازندرانی برابر ذوب آهن در مسابقه هفته اول می داند.

فریبا صادقی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  پس از پیروزی تیمش ذوب آهن اصفهان برابر توپکای بابلسر در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان اظهار کرد: با توجه به این که این بازی، اولین بازی هر دو تیم در لیگ بود ، کار با شتاب زدگی کلید خورد و در نتیجه امتیازات بازی در ست اول هم نزدیک پیش رفت.

او ادامه داد: توپکا در ست اول عملکرد خوبی داشت اما از ست دوم به بعد، بازی عملا حالت یک طرفه به خود گرفت و در ست سوم اختلاف بسیار زیاد بود که علت این موضوع را در حضور نداشتن مربی بر روی نیمکت توپکا می بینم ضمن این که با گذشت زمان ، بازیکنان ما هم در بازی جا افتادند و هماهنگ تر شدند.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن با اشاره به داشته های تیم توپکا گفت: آن ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و در بین بازیکنان توپکا، ملی پوشان جوان و امید حاضر هستند. توپکا از بازیکنان اثربخشی چون نگین شیرتری و مونا خواجه کلایی بهره مند است اما بازی امروز نشان می داد توپکا تیمی است که کم تمرین کرده و عدم هماهنگی و شاید تا حدی مسائل روانی ، بر عملکرد ان ها اثر گذاشت.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان را رقیب خود برای قهرمانی می داند عنوان کرد: هر تیمی تلاش خود را برای نتایج بهتر انجام می دهد اما باید بگویم هدف امسال ما در ذوب آهن ، استفاده از بازیکنان بومی و جوانگرایی و حضور قوی جوان ها در لیگ است .ما به قهرمانی فکر می کنیم اما قهرمانی هدف اصلی ما نیست.

نفر اول کادر فنی ذوب آهن اضافه کرد: ما می خواهیم از تمامی ظرفیت بازیکنان بومی استفاده کنیم و هدف این است که آن ها پشتوانه خوبی برای آینده ذوب آهن باشند به طوری که ذوب آهن در آینده نیازی به جذب بازیکن غیر بومی نداشته باشد و کاملا خودکفا باشد.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن گفت: امسال جز مینا روستا در پست سرعتی ، هیچ بازیکن غیر بومی دیگری نداریم. تعدادی از نفرات ما به تیم امید ایران که با نام مبنا تجارت کاسپین در لیگ حاضر است رفتند و خروج آن ها با رضایت ما بود زیرا هدف ما هم این بود که آن ها در تیمی باشند که بازی کنند و تجربه مسابقه به دست بیاورند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.