19

دریژنو فرخ شهر 7 هیئت خراسان رضوی 3 / دریژنو انتقام بازی رفت را گرفت

  • کد خبر : 15991
  • 23 آذر 1397 - 21:14
دریژنو فرخ شهر 7 هیئت خراسان رضوی 3 / دریژنو انتقام بازی رفت را گرفت

دریژنو فرخ شهر با پیروزی 7 بر 3 مقابل هیئت فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان انتقام شکست 4 بر یک در مشهد را گرفت و با 12 امتیاز در همان رده نهم باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان که امروز جمعه ۲۳ آذر برگزار شد تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که حال و روز خوبی ندارد این بار بازی را در هفته هجدهم به دریژنو فرخ شهر واگذار کرد تا کابوس روزهای بد همچنان ادامه داشته باشد.

زهرا بدلی که در نیم فصل نخست دغدغه‌اش نیمکت خالی تیمش بود حالا نگران نفر پنجم برای حضور در میدان است، غیبت دو هفته ای سمیرا زمانیان به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا مزید برعلت شده تا این تیم بیش از گذشته آسیب‌پذیر باشد.

رویا کلاتی و بهناز افشار مانند بازی رفت برای هیئت فوتبال گلزنی کردند و مریم سلیمان‌پور در نیمه نخست سومین گل را وارد دروازه دریژنو فرخ شهر کرد تا این تیم برنده به رختکن برود.

همان ضعف همیشگی و دست های خالی بدلی مانند هفته های گذشته پیروزی را از چنگ هیئت فوتبال درآورد، الهام کریمی ستاره این بازی به تنهایی ۵ گل را وارد دروازه حریف کرد تا در هفته هجدهم برترین گلزن لیگ باشد.

هانیه علیمردانی نیز دو گل برای دریژنو به ثمر رساند تا تیر خلاص را بر پیکر خسته هیئت فوتبال وارد کند، تاکتیک خوب بازیکنان هیئت فوتبال و علم زهرا بدلی برای پیروزی کافی نیست این تیم به نیروی فراتر از این برای پیروزی نیاز دارد.

دریژنو اما با این پیروزی روحیه بخش می تواند بیش از پیش سر خود را بالا بگیرد. آن ها در طول فصل شکست های زیادی را پذیرا شدند اما این پیروزی به آن ها اعتماد به نفس می بخشد. فصل رو به پایان است و دریژنو می خواهد خاطره خوشی از اولین حضورش در لیگ برتر داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.