19

مس رفسنجان 4 پالایش نفت آبادان 2 / یکه تازی مس رفسنجان در میانه جدول

  • کد خبر : 15994
  • 23 آذر 1397 - 20:21
مس رفسنجان 4 پالایش نفت آبادان 2 / یکه تازی مس رفسنجان در میانه جدول

مس رفسنجان با نتیجه 4 بر 2 پالایش نفت آبادان را شکست داد تا تنها تیم میانه جدولی باشد که در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان پیروز شد و با پویندگان صنعت فجر شیراز هم امتیاز شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ عاطفه رضایی و شاگردانش که هم قسم شده‌اند تا به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان صعود کنند در هفته هجدهم لیگ برتر بازی باخته را با پیروزی عوض کردند تا روزهای خوب مس رفسنجان ادامه داشته باشد.

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ، امروز جمعه ۲۳ آذر در شرایطی که حساسیت بازی ها در میانه جدول بیشتر احساس می‌شود مس رفسنجان پس از دریافت یک گل از پالایش نفت آبادان در نیمه نخست بازنده به رختکن رفت تا پالایش نفت در آستانه یک برد بزرگ و تعیین کننده ، آن هم در رفسنجان قرار گیرد.

در نیمه دوم اما پالایش نفت نتوانست از این برتری یک گله حراست کند و .پیروزی یک بر صفر این تیم تبدیل به شکست ۴ بر ۲ شد. مس که به تیم یک دستی تبدیل شده روندی صعودی را در پیش گرفته و این بار پالایش را برای رسیدن به هدفش قربانی کرد و قوی تر از همیشه به آینده امیدوارتر شد.

فاطمه اعتدادی که در گذشته تمایلی به فعالیت در زمینه مربیگری نداشته حالا با حضور در مس نیم نگاهی نیز به این حرفه دارد و در اکثر بازی‌ها تجربه خود را در اختیار بازیکنان قرار می دهد این موضوع نیز در موفقیت مس رفسنجان بی تأثیر نبوده است.

عاطفه عابدی و سپیده زرین راد گلزنان پالایش نفت آبادان بودند اما هما آقایی با ۲ گل و تک گل محدثه محمدی مس رفسنجان را به سمت پیروزی سوق داد و با گل به خودی پالایش نفت آبادان ، مس رفسنجان برتری خود را تثبیت کرد تا تنها پیروز این هفته در میانه جدول باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.