17

شهناز یاری و واکنش به عدم اعزام فوتسال دختران به المپیک جوانان : این بی انصافی است!

  • کد خبر : 4406
  • 24 اردیبهشت 1397 - 23:28
شهناز یاری و واکنش به عدم اعزام فوتسال دختران به المپیک جوانان : این بی انصافی است!

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان دختر می گوید قانونی وجود ندارد که تیمی که زودتر سهمیه را کسب کرده باشد اعزام شود و فدراسیون فوتبال نباید تیم دختران امید را که 2 سال است تشکیل شده نادیده بگیرد و این بی انصافی است که تیم پسران به جای دختران اعزام شود.

به گزارش IWSports ، شهناز یاری در مورد موضوع عدم اعزام احتمالی تیم فوتسال امید دختران به بازی های المپیک جوانان در آرژانتین اظهار کرد: از مرداد 95 نامه ای منوط به بازیهای المپیک 2018 دریافت کردیم و فدراسیون از من درخواست کرد تا به عنوان سرمربی هدایت این تیم را برعهده بگیرم.

وی افزود: تا امروز بدون وقفه مشغول آماده سازی تیم بودیم، اما اکنون که با قهرمانی تیم بزرگسال زنان جواز حضور در بازیهای المپیک را بدست آوردیم اعلام شده است که تیم پسران اعزام می شود، درحال حاضر طبق مطلب درج شده در سایت المپیک ما تا ششم آگوست یعنی نیمه مردادزمان داریم و می توانیم تصمیم بگیریم که چه تیمی اعزام شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان دختر گفت: باید بگویم که بی انصافی است که تیم ما بعد از دوسال نادیده گرفته شود. تمام بازیکنان و خانواده هایشان با من تماس داشتند و نگران رخ دادن این اتفاق هستند. ما خیلی زودتر از صانعی استارت تیم المپیک را زدیم و تیم آقای صانعی 7ماه است که تشکیل شده است، اما به این دلیل که آنها زودتر بازیهاشان انجام شده، قرار نیست ما را نادیده بگیرند.

یاری عنوان کرد: تیم پسران بازی های زیادی برای دیده شدن دارد، اما تیم دختران در این رده سنی فقط همین المپیک را دارد و این برای دخترانی که می توانند با عملکرد خوب مبلغ خوبی برای ارزشهای اسلامی این مرزو بوم شوند موقعیت خوبی است.

وی گفت: قانونی وجود ندارد که تیمی که زودتر سهمیه را کسب کرده باشد اعزام شود، تیم پسران سال گذشته این سهمیه را کسب کرد اما هردوتیم حق اعزام دارند و تا 15 مرداد زمان دارند که یکی از این دوتیم را معرفی کنند حتی ژاپن هم با همین سهمیه ی دوم به المپیک اعزام می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.