16

والیبال جوانان آسیا ؛ ایران صفر ژاپن 3 / پایان رویای حضور در نیمه نهایی

  • کد خبر : 5727
  • 25 خرداد 1397 - 20:21
والیبال جوانان آسیا ؛ ایران صفر ژاپن 3 / پایان رویای حضور در نیمه نهایی

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال جوانان آسیا در ویتنام برابر ژاپن شکست خورد تا رویای صعود به نیمه نهایی برابر تیم قدرتمند ژاپن رنگ ببازد.

به گزارش IWSports ؛ تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران که به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کرده بود برای رسیدن به نیمه نهایی باید ژاپن قدرتمند را شکست داد اما شگفتی خاصی در کار نبود و ایران برابر حریف مدعی خود نتیجه را 3 بر صفر واگذار کرد.

توان بالای ژاپنی ها مانع از این شد که ایران در این بازی در ست های 3 گانه حتی خود را به ژاپن نزدیک کند. از سوی دیگر خستگی و فشار روی بازیکنان ایران در بازی با یک تیم قدرتمند به ویژه در ست سوم خود را نشان داد به طوری که ایران در ست سوم حتی نتوانست به امتیاز پوئنی 2 رقمی برسد.

در این مسابقه  ایران با ترکیب مونا آشفته، آیتک سلامت، رقیه جهانی،فاطمه عنایت، الهه حلاج و زهرا صالحی کار را آغاز کرد.  ست نخست در شرایطی شروع شد که سرویس های ژاپنی ها آنها را به سرعت جلو انداخت و فاصله خود را با تیم ایران زیاد کردند.

چشم بادامی ها ست نخست را با نتیجه 25 بر14 به سود خود به پایان بردند. حمله ژاپن در ست دوم دفاع ایران را از کار انداخت و در این ست نیز توتنستند با نتیجه 25 بر 15 به پیروزی برسند.

ست سوم شرایط برای دختران ایران کمی سخت ترشد. دراین ست ژاپنی ها از همان ابتدا با سرویس های خوب فاصله امتیاز خود را با تیم ایران زیاد کردند. حملات پی درپی ژاپنی ها آنها را به سرعت به امتیاز 25 رساند . تیم ایران در این ست تنها 6 امتیاز کسب کرد که برای ایران در این تورنمنت بی سابقه بود و البته مهر تاییدی بر فاصله فنی دو تیم.

بدین ترتیب ترمز ایران با این شکست کشیده شد. شاگردان ابراهیم وادی امیدوار بودند بتوانند برابر ژاپن شگفتی ساز شوند اما دو تیم اختلاف سطح زیادی با هم داشتند. ایران با این شکست اکنون باید به دنبال کسب رتبه های پنجم تا هشتم مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5727

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.