13

پیکان ؛ آماده آغاز رقابت در والیبال باشگاه های آسیا

  • کد خبر : 6571
  • 18 تیر 1397 - 9:44
پیکان ؛ آماده آغاز رقابت در والیبال باشگاه های آسیا

تیم والیبال بانوان پیکان به عنوان نماینده ایران عازم مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا شده است و اولین مسابقه خود را در قزاقستان ، میزبان این رقابت ها روز بیستم تیرماه برابر نماینده میزبان برگزار می کند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” شاگردان میترا شعبانیان در تیم والیبال پیکان ، اکنون آماده چالش جدیدی در عرصه بین المللی هستند و می خواهند در سطح قاره ، نماینده شایسته ای برای والیبال ایران باشند.

کاروان تیم والیبال پیکان روز یکشنبه 17 تیر از طریق استانبول راهی شهر اوسکمن گورسک محل برگزاری مسابقات در خاک قزاقستان شد و اکنون آماده است تا در نوزدهمین دوره والیبال زنان باشگاه های آسیا به میدان برود.

در یازدهمین حضور والیبال ایران در مسابقات باشگاه های زنان آسیا ، پیکان امیدوارتر از هر دوره دیگری است. آن ها طی هفته های گذشته تمرینات منسجم و منظمی را پشت سر گذاشته اند و اوضاع برای پیکان به منظور کسب رتبه ای بهتر نسبت به ادوار گذشته امیدبخش تر به نظر می رسد.

پیکان در این تورنمنت قاره ای باید برابر حریفانی از قزاقستان و چین تایپه به میدان برود. 9 تیم در این مسابقات حضور دارند که در 3 گروه 3 تیمی قرار گرفته اند. پیکان اولین مسابقه خود را چهارشنبه 20 تیر برابر نماینده میزبان برگزار می کند و سپس پنج شنبه 21 تیر به دیدار حریف خود از چین تایپه می رود.

میترا شعبانیان سرمربی پیکان در اوایل سال جاری و زمانی که برنامه های پیکانی ها برای حضور در مسابقات باشگاه های آسیا در حال تدوین بود برنامه ای جدی برای جذب یک بازیکن خارجی با کیفیت در دستور کار داشت اما در ادامه ، شرایط برای جذب بازیکن دلخواه شعبانیان پیش نرفت.

دستمزد بالای بازیکنان تاثیرگذار و افزایش نرخ ارز به طور آشکار بر برنامه پیکان برای جذب یک بازیکن خارجی اثر بخش و نه یک بازیکن خارجی معمولی ، موثر افتاد تا در نهایت ، پیکان بدون خارجی و با تیمی تقویت شده از بازیکنان سایر باشگاه ها روانه قزاقستان شود.

الهام فلاح، سارااخلاقي (پاسور)، مهتاب رحمان، زینب گيوه (قطر پاسور)، تهمینه درگزنی، سودابه باقر پور، هانیه محتشمی (دفاع وسط) مهسا کدخدا، مائده برهانی، فاطمه امینی، منصوره عباسی (دریافت کننده)، نگار کياني (لیبرو) اعضای تیم والیبال بانوان پیکان را در این دوره از رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

میترا شعبانيان (سرمربی)، اکرم قهرمانی، فاطمه رشيدي (مربی)، زهرا کلهر (بدنساز)، راضیه دوستی (آنالیزور)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، زهره سادات ناظری (مدیر) و مهدیه میرزایی قاضی (سرپرست) به عنوان اعضای کادر فنی، این تیم را در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا همراهی خواهند کرد.

به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان ؛ گروه بندی و برنامه دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا به قرار زیر است:

گروه A: تایلند، چین، ژاپن

گروه B: ایران(پیکان)، قزاقستان، چین‌تایپه

گروه C: ویتنام، اندونزی، سریلانکا

برنامه کامل تیم‌ها در مرحله مقدماتی به شرح زیر است:

چهارشنبه بیستم تیر

ویتنام – سریلانکا، ساعت 12:30(به وقت محلی

تایلند – چین، ساعت 15(به وقت محلی

ایران – قزاقستان، ساعت 18:30(به وقت محلی

پنج شنبه 21 تیر

سریلانکا – اندونزی، ساعت 12:30(به وقت محلی

ژاپن – تایلند، ساعت 15(به وقت محلی

ایران – چین تایپه، ساعت 17(به وقت محلی

جمعه 22 تیر

اندونزی – ویتنام، ساعت 12:30(به وقت محلی

چین – ژاپن، ساعت 15( به وقت محلی

قزاقستان – چین‌تایپه، ساعت 19 (به وقت محلی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.