19

ووشوی جوانان جهان در برزیل ؛ مدال نقره برای فاطمه جزینی

  • کد خبر : 6811
  • 21 تیر 1397 - 22:41
ووشوی جوانان جهان در برزیل ؛ مدال نقره برای فاطمه جزینی

فاطمه جزینی تالوکار تیم دختران ایران به مدال نقره تالوی رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان در برزیل دست یافت. نازنین بازدار دیگر تالوکار ایران در عین شایستگی به مقام چهارم رسید و دستش از مدال کوتاه ماند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رقابت های ووشو جوانان جهان امروز در برزیل آغاز شد و دختران تالوکار ایران اولین مسابقات خود را در این رقابت ها برگزار کردند که سهم تلاش 2 تالوکار ایران یک نقره و یک عنوان چهارمی بود.

در این مسابقات که با حضور 400 ووشوکار از 45 کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» برگزار می شود دختران ایران در ساندای جوانان و تالوی نوجوانان ، جوانان و نونهالان در این مسابقات حضور دارند.

در رقابت های امروز، «فاطمه جزینی» در فرم «دائو شو» رده سنی 12 تا 15 سال دختران با امتیاز 9،10 به مدال نقره رسید و چراغ مدال آوری دختران ایران را روشن کرد. نقره فاطمه جزینی دومین مدال نقره ایران در این تورنمنت بود و نقره اول در بخش پسران به دست آمده بود.

همچنین «نازنین بازدار» در فرم «نن گوئن» رده سنی 12 تا 15 سال دختران با امتیاز 8،91 چهارم شد. در این فرم نفراتی از چین، اندونزی و هنگ کنگ اول تا سوم شدند. بازداد برای کسب مدال کاملا شایسته بود اما در نهایت روی سکو نرفت.

رقابت های روز نخست از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب به وقت تهران پیگیری خواهد شد و سانداکاران و تالوکاران ایران به مصاف حریفان می روند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.