15

ووشوی جوانان جهان در برزیل؛ مصاف کیمیا با حریف هندی و کار سخت معصومه بزرگی

  • کد خبر : 6770
  • 21 تیر 1397 - 11:09
ووشوی جوانان جهان در برزیل؛ مصاف کیمیا با حریف هندی و کار سخت معصومه بزرگی

رقابت های ووشو قهرمانی جوانان جهان در بخش ساندای جوانان و رده های سنی پایه تالو در برزیل برگزار می شود و دختران ووشوکار ایران بخشی از کاروان اعزامی ایران به برازیلیا پایتخت برزیل هستند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛ مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان از امروز پنج شنبه 21 تیر در شهر برازیلیا پایتخت برزیل آغاز می شود و تیم های ساندا و تالوی رده های سنی پایه دختران ایران برابر حریفان خود مسابقه می دهند.

بر این اساس در بخش ساندا  و در وزن  48 کیلوگرم «آیدا حیدری» در دور نخست با حریفی از برزیل روبرو می شود و در صورت پیروزی، در دوم با برنده مکزیک و اندونزی دیدار خواهد کرد.

همچنین در دسته 56 کیلوگرم «معصومه بزرگی» دیگر ووشوکار جوان ایران در دور اول و در مبارزه ای دشوار با سانداکاری از چین رقابت می کند. در دسته 60 کیلو نیز نوبت به کیمیا شوشتری سانداکار جوان اما امیدوار ایران می رسد که در دور نخست با حریفی از هند مسابقه دهد.

همچنین دخترای تالوکار ایران نیز منتظر آغاز رقابت های خود هستند. در این بخش و در رده سنی 9 تا 12 سال «زهرا بت شکن» و «ستایش تک فلاح» آماده مسابقه هستند که «بت شکن» برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

در رده سنی 13 تا 15 سال «فاطمه جزینی» دارنده طلای آسیا و «نازنین بازدار» دارنده نقره جوانان جهان و آسیا و در رده سنی 16 تا 18 سال «مینا پناهی» و «سیده سوگند گلشنی» دارندگان نقره آسیا نمایندگان ایران هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.