14

آسیب دیدگی مربی و بی تجربگی ؛ عوامل شکست استقلال ساری برابر فرخ شهر

  • کد خبر : 8600
  • 19 مرداد 1397 - 17:04
آسیب دیدگی مربی و بی تجربگی ؛ عوامل شکست استقلال ساری برابر فرخ شهر

تیم فوتسال استقلال ساری فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان را با شکست خانگی برابر دریژنو فرخ شهر آغاز کرد. رعنا محمدی مربی تیم فوتسال بانوان استقلال ساری می گوید نبود مربی استقلال به دلیل آسیب ناگهانی هفته گذشته و نیز بی تجربگی تیمش عامل باخت به تیم تازه وارد لیگ برتر بوده است.

رعنا محمدی مربی تیم فوتسال بانوان استقلال ساری بعد از شکست 4 بر 2 تیمش در هفته اول لیگ برتر برابر دریژنو فرخ شهر در گفت وگو با “آی دبلیو اسپورتس” گفت: بازی نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتیم. حریف ما با تجربه بود و توانست از موقعیت های خود به خوبی استفاده کند. تیم ما تیمی جوان است که تقریبا باید بگویم 90 درصد بازیکنان اولین تجربه لیگ برتری خود را پشت سر می گذارند. به هر حال این بازیکنان استرس داشتند و همین باعث شد نتوانیم پیروز شویم.

محمدی ادامه داد: در نیمه دوم حریف فشار زیادی روی تیم ما وارد کرد و 2 گل دریافت کردیم. بعد از این دو گل حملات زیادی انجام دادیم اما نتوانستیم گل بزنیم و در زدن ضربه نهایی ضعف داشتیم.

مربی تیم استقلال ساری درباره علت شکست این تیم گفت: این باخت دلایل زیادی داشت. هفته پیش مربی ما در جریان تمرینات دچار پارگی رباط صلیبی شد و یک شوک سنگین به تیم وارد کرد.  از علل دیگر این باخت هم باید به بازی خوب حریف هم اشاره کنم و همان طور که قبلا گفتم بازیکنانم کم تجربه بودند. گل هایی که ما دریافت کردیم بیشتر روی اشتباهات فردی بود تا تاکتیک تیم مقابل.

او درباره شرایط فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: من احساس می کنم به غیر از تیم سپید رود بقیه تیم ها شرایط یکسانی دارند و به نسبت فصل قبل بازیکنان در همه تیم ها پخش شده اند. از نظر امکانات فکر می کنم شرایط تیم استقلال ساری نسبت به گذشته بهتر شده است اما اگر اسپانسر پیدا کنیم قطعا شرایط بهتر از این خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه در صورت توجه بیشتر رسانه ها مشکل اسپانسر در فوتسال زنان حل می شود، گفت: امروز صدا و سیما برای پوشش این مسابقه به سالن آمد اما آن ها دقایق زیادی پشت در سالن ماندند. واقعا نمی توان انتظار داشت که آن ها این همه مدت منتظر بمانند. اگر فدراسیون تعاملی انجام بدهد که رسانه ها از جمله صداوسیما راحت تر بتواند در سالن برگزاری مسابقه ها حاضر باشد آن ها هم بیشتر به این رشته اهمیت می دهند.

مربی تیم استقلال ساری درباره بازی هفته دوم تیمش برابر دختران کویر مس کرمان گفت: ما تمام نقطه ضعف هایمان را در این بازی پیدا کردیم و باید برای بازی آینده برطرف کنیم. دختران کویر تیم قوی و خوبی است که سال هاست در لیگ نتایج خوبی را به دست آورده و بازیکنان ما هم با انگیزه فراوان برای جبران نتیجه در بازی هفته بعد حاضر می شوند.

ورود به بخش خبری ویژه  لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.