15

جالب و شگفت انگیز : کوچ ملی پوشان دو و میدانی به تیم ملی نجات غریق

  • کد خبر : 10108
  • 15 شهریور 1397 - 11:27
جالب و شگفت انگیز : کوچ ملی پوشان دو و میدانی به تیم ملی نجات غریق

با اعلام فهرست تیم ملی نجات غریق بانوان و آغاز اردوی این تیم در انزلی ، اتفاق جالب و شگفت انگیزی رخ داده است. اغلب اعضای تیم ملی دو و میدانی حالا عضوی از تیم ملی نجات غریق بانوان ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی نجات غریق زنان ایران دومین مرحله از اردوی آمادگی خود را در راه جام جهانی استرالیا آغاز کرده است اما نکته جالب کسانی است که در این تیم حضور دارند.

نگاهی به فهرست اعضای تیم ملی نحات غریق نشان می دهد اغلب آن ها دو و میدانی کار هستند آن هم دو و میدانی کارانی شاخص ، موفق و مدال آور و عضو تیم ملی که حالا قرار است در تیم ملی یک رشته ورزشی دیگر نیز برای ایران مسابقه دهند.

مربیگری تیم بر عهده سپیده توکلی است که در بازی های آسیایی جاکارتا در پرش ارتفاع برای ایران به میدان رفت. او با کوله باری از تجربه ورزشی در دو و میدانی حالا مربی تیم ملی نجات غریق بانوان شده است.

در ترکیب تیم ملی ، دو و میدانی کاران اسم و رسم داری دیده می شوند. از مریم طوسی و الهام کاکلی که در بازی های آسیا جاکارتا نماینده ایران در 200 کتر بود تا فائزه نسایی ، فرزانه فصیحی سرعتی و الناز کمپانی.

توانایی بدنی بالای دو و میدانی کاران از یک سو و چالش جذابی به نام حضور در مسابقات جهانی استرالیا عوامل کوچ دو و میدانی کاران از تیم ملی رشته خود به نجات غریق بوده است. حضور در جام جهانی نجات غریق استرالیا آن قدر اغوا کننده بوده که دختران را به اردوی نجات غریق بکشاند به خصوص الهام کاکلی که بلافاصله پس از بازگشت از جاکارتا راهی اردوی اول ناجیان غریق در کیش شده است.

دعوت شدگان تا چهارم تیر در دو نوبت صبح و عصر به منظور آمادگی حضور در مسابقات جهانی به تمرین می پردازند. از 6 نفر دعوت شده به تیم ملی 4 نفر راهی استرالیا می شوند.
اسامی ورزشکاران حاضر در اردو به شرح زیر است:
مریم طوسی، الهام کاکلی، فرزانه فصیحی، حمیده اسماعیل نژاد، فائزه نسایی، الناز کمپانی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10108

شاید دوست داشته باشید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.