15

لیگ برتر والیبال ؛ پیکان ، اصفهان را فتح کرد ؛ یک قدم تا قهرمانی

  • کد خبر : 1481
  • 10 اسفند 1396 - 20:31

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال زنان در حالی به پایان رسید که پیکان در بازی بزرگ نیم فصل دوم در اصفهان ذوب آهن را شکست داد و با کسب این پیروزی در یک عنوان قهرمانی قرار گرفت.

به گزارش IWSPORTS ، در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ذوب آهن و پیکان در شرایطی در سالن ملت اصفهان به مصاف هم رفتند که ذوب آهن با پیروزی در این بازی می توانست در آستانه فتح لیگ قرار گیرد اما با شکست این تیم برابر پیکان ، معادلات قهرمانی تغییر کرد و حالا پیکان تقریبا قهرمان لیگ است.

در این مسابقه که با حضور 700 تماشاگر و به شکلی پرشور برگزار شد ، شاگردان فریبا صادقی نتوانستند همانند بازی رفت در تهران پیکان را مغلوب کنند. ست اول را پیکان در یک رقابت نزدیک 25 بر 23 به سود خود پایان داد اما در ست دوم ذوب آهن با برتری 25 بر 20 به بازی برگشت.

در شرایطی که پیش بینی می شد ذوب آهن از ست سوم برتری خود را بر حریف تحمیل کند اوضاع برای سبزها ناامید کننده پیش رفت. پیروزی 25 بر 22 پیکان در این ست آب سردی بر پیکره ذوب آهن بود.

تلاش ذوب آهن در ست چهارم برای بازگشت و کشاندن کار به ست پنجم ، بی ثمر بود. پیکان همچنان سوار بر بازی بود و موفق شد 25 بر 20 این ست را هم به سود خود پایان دهد و 3 بر یک پیروز میدان شد.

بدین ترتیب پیکان با کسب این پیروزی 31 امتیازی شد و یک بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. ذوب آهن هم 26 امتیازی است و 2 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش خواهد داشت.

ذوب آهن اگر در 2 بازی باقی مانده خود 6 امتیاز کامل را هم بگیرد 32 امتیازی می شود و بنا بر این پیکان برای قهرمانی در تنها بازی باقی مانده در صورت پیروزی محتمل خود قهرمان خواهد شد.

پیروزی قاطع بهنمیر برابر سالوت

در یکی از بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال در مازندران ، بهنمیر در 3 ست پیاپی سالوت تهران را از پیش رو برداشت.در این بازی سالوت در ست نخست ، مقاومت خوبی از خود نشان داد. آن ها تا امتیاز 22 هم پیش آمدند اما در نهایت مغلوب شدند.

در ست دوم بهنمیر توانست 25 بر 13 ، سالوت را تا یک قدمی شکست پیش ببرد و در سرانجام در ست سوم با برتری 25 بر 23 با وجود تلاش فراوان سالوت برای بازگشت ، برتری خود را قطعی نماید.

این بازی 110 نفر تماشاگر داشت و یک ساعت و 35 دقیقه به طول انجامید.

برتری آبنوس در جدالی تهرانی ها

تیم والیبال آبنوس در دیگر بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال در تهران برابر همشهری خود که با نام نماینده تهران در لیگ حاضر است 3 بر یک به برتری رسید.

در ست اول نماینده تهران 25 بر 21 برنده شد اما برتری آبنوس با نتایج 25 بر 23 ، 25 بر 23 و 25 بر 18 در ست های بعدی پیروزی را به آبنوس هدیه کرد. این بازی یک ساعت و 57 دقیقه طول کشید و 50 نفر تماشاگر از آن دیدن کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.