18

توپکای بابلسر 3 شهرداری سمنان صفر / خیزش توپکا برای اهداف بزرگ

  • کد خبر : 15963
  • 23 آذر 1397 - 11:52
توپکای بابلسر 3 شهرداری سمنان صفر / خیزش توپکا برای اهداف بزرگ

تیم والیبال توپکای بابلسر در هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال بانوان در خانه در یک بازی آسان برابر شهرداری سمنان پیروز شد تا سمنانی ها نیم فصل را بدون امتیاز به پایان ببرند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان به پایان نیم فصل خود رسید و در یکی از بازی های هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر روز پنج شنبه ۲۲ آذر تیم توپکای بابلسر برابر شهرداری سمنان پیروز شد.

شاگردان شهرزاد ریاضی در تیم توپکا پس از پیروزی درخشان هفته گذشته در اصفهان برابر نامی نو در این بازی محکوم به پیروزی برابر تیم قعرنشین جدول بودند و به آسانی و با اقتدار این کار را انجام دادند.

پیروزی توپکا در بابلسر برابر شهرداری سمنان در ۳ ست پیاپی به دست آمد تا تیم شهرداری سمنان در پنجمین بازی پی در پی خود نیز در حسرت کسب امتیاز باقی بماند. به نظر می رسد شهرداری سمنان شانسی برای تحول وضعیت خود در جدول ندارد.

در مقابل ، توپکا به ثبات قابل توجهی رسیده است. آن ها توانستند در ست های اول و دوم ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۱ پیروز شوند گرچه شهرداری سمنان در ست سوم مقاومت خوبی داشت و حتی تا امتیاز ۲۴ هم پیشروی کرد اما توپکا اجازه نداد قعرنشین جدول در بابلسر از توپکا امتیاز ست بگیرد.

با این برد ، توپکا اکنون به اهداف بزرگتری فکر می کند. آن ها به طور آشکار این شانس را دارند که در لیگ ۶ تیمی والیبال زنان ایران سوم شوند گرچه کاهش تعداد تیم ها ، معنا و مفهوم سوم شدن و روی سکو قرار گرفتن در لیگ را تحت تاثیر قرار داده است.

با این وجود ، نتایج اخیر برای توپکا امید بخش است. سوم شدن در لیگ برای توپکا آشکارا یک موفقیت است و توپکا با حفظ این روند حتی ممکن است برای ذوب آهن و پیکان در دور برگشت هم ایجاد مشکل کند.

عکس : مونا هوبه فکر

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.