15

درباره ادبیات رئیس فدراسیون والیبال : لطفا ناامیدمان نکنید آقای رئیس!

  • کد خبر : 3466
  • 04 اردیبهشت 1397 - 16:39
درباره ادبیات رئیس فدراسیون والیبال : لطفا ناامیدمان نکنید آقای رئیس!

چند ماهی از جلوس احمد ضیایی بر ریاست فدراسیون والیبال گذشته و اعوان و انصار او نیز به میدان آمده اند. برای قضاوت کیفی هنوز زود است اما حداقل این حق را داریم که ادبیات زیباتری از شخص آقای رئیس انتظار داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ احمد ضیایی را از زمانی به طور ویژه به خاطر داریم که در مجمع انتخابات فدراسیون والیبال از لزوم حمایت از توسعه والیبال بانوان گفت. این اما مصاحبه ضیایی است که در فارس منتشر شده با این ادبیات:

“در واکنش به این موضوع که بازیکنان از تمرین با لباس تیم‌های باشگاهی گلایه دارند و رسانه‌ها هم این موضوعات را منعکس کرده‌اند:  از من نپرسید! این صحبت‌ها را به کعبی‌زاده بگویید. ما حوزه بانوان را کاملاً مستقل اعلام کرده‌ایم و هیچ دخالتی در امور آنها نمی‌کنیم. اگر نیاز باشد، آنها خودشان به سراغ ما خواهند آمد. بازهم تاکید می‌کنم که بازیکنان لباس‌های متحدالشکل دارند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

 شما اگر این موضوع را می‌دانید چرا از من سوال می‌کنید. اگر هم نمی‌دانید بهتر است صحبت‌های من را منعکس کنید! تا جایی که من اطلاع دارم شرایط در تیم بانوان فراهم است. ما بهترین امکانات را برای آنها فراهم کرده‌ایم. آنهایی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند مرض دارند و از خدا می‌خواهم که آنها را شفا بدهد!”

احمد ضیایی رئیسی است که چند ماه از آمدنش به فدراسیون می گذرد اما شاید فشار کار در فدراسیون ، او را بی اعصاب کرده. تفویض کلیه امور به صدیقه کعبی زاده به جای خود ، اما آقای ضیایی! شما رئیس فدراسیون و پاسخگو در مورد هر چیزی هستید که به والیبال مرتبط است.

آقای ضیایی! همان روز اول که در تریبون مجمع انتخابات فدراسیون والیبال از نگاه ویژه به والیبال بانوان سخن گفتید را به خاطر دارید؟ رصد ما از ماه های گذشته دلیلی برای امیدواری به آینده در ما ایجاد نکرده گرچه زمان شما را حرفه ای تر خواهد کرد.

با این وجود ، قضاوت در مورد مباحث فنی و کیفیت انتصابات جنابعالی را به زمان امتحان پس دادن شما و ساختار جدید فدراسیون والیبال موکول می کنیم اما امروز باید به شما یادآوری کنیم شما در جایگاه رئیس باید از ادبیات مناسب تری استفاده کنید.

حافظه تاریخی ما از والیبال ، ادب و شخصیت را به خاطر می آورد گرچه والیبال در ماه های گذشته کمی ناامیدمان کرده. حداقل شما ناامیدترمان نکنید آقای رئیس.

*حامد اسماعیلی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.