14

بازهم سپیده توکلی و بازهم جابجایی رکورد ملی پرش ارتفاع

  • کد خبر : 4760
  • 31 اردیبهشت 1397 - 23:40
بازهم سپیده توکلی و بازهم جابجایی رکورد ملی پرش ارتفاع

در رقابت های دوومیدانی لیگ طلایی سپیده توکلی موفق شد باردیگر رکورد ملی پرش ارتفاع ایران را جابه جا کند. سپیده در حقیقت رکوردی را جابجا کرد که متعلق به خودش بود. این ، ادامه مسیری است که سپیده در ماه های اخیر طی کرده: صعودی و رو به پیشرفت.

به گزارش IWsports؛ در رقابت های لیگ طلایی دوومیدانی و در ماده پرش ارتفاع که ساعاتی پیش در ورزشگاه آفتاب انقلاب و زیر نور برگزارشد، یک رکورد ملی شکست.

سپیده توکلی رکورددار پرش ارتفاع و هفت گانه دختران دوومیدانی کار ایران در این رقابت ها موفق شد عملکرد خوبی داشته باشد و بار دیگر رکورد ملی پرش ارتفاع را جابه جا کند.

او در این رقابت ها از مانع یک مترو 84 سانتی متری گذشت و توانست علاوه بر قهرمانی این رقابت ها، رکورد ملی این ماده را که پیش از این هم در اختیار خودش بود، جابه جا کند. رکورد این ماده با یک مترو 83 سانتیم تر هم در اختیار خود توکلی بود.

رکورد جدید توکلی بعد از تایید فدراسیون به صورت رسمی ثبت می شود. عزم جدی و انگیزه های بیشتر سپیده ، نویدبخش کسب عناوین بیشتر از سوی اوست. به نظر می رسد سپیده توکلی غیر قابل توقف باشد. او همچنان که پیش می رود ، انتظارات را نیز از خود بالاتر می برد. این بخشی از زندگی به عنوان یک قهرمان است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.